Gå til innhold

Middag i dag da dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje en tørr brødskalk? Herrrlige OMG to the a to n to the s to the... ehmm.. Spysjuka overrumplet meg i natt, og nå tror jeg jommen det rabler litt for meg... I dag av alle dager lizm..

Gutta lunker på lasagne som jeg var så grei å lage i går, før'n gamleerik kom...bah...

Videoannonse
Annonse
Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Baconsurret indrefileet på egon, kan si jeg gleder meg :D

Skrevet

Kylling suppe!! ;-) Nammiiii

Skrevet

Fiskeboller i hvit saus (med poteter, raspet gulrot, masse sprøstekt bacon og hjemmelaget hvit saus)

Anonym poster: 3dba393339a0b3192662932b99700535

Det er igrunn godt det! Tror ikke jeg har spist fiskeboller siden jeg bodde hjemme hos a mor. Mannen i huset har lagt ned veto mot fiskeboller... Så deeeet...

Men spm er som følger: finnes det ikke-hjemmelaget hvit saus?

Skrevet

Fiskeboller i hvit saus (med poteter, raspet gulrot, masse sprøstekt bacon og hjemmelaget hvit saus)

Det er igrunn godt det! Tror ikke jeg har spist fiskeboller siden jeg bodde hjemme hos a mor. Mannen i huset har lagt ned veto mot fiskeboller... Så deeeet...

Sånn pose ein skal tilsette smør og melk til? Altså mjøl med salt og pepper? Utrulig nok fins det!
Skrevet

Medisterkaker med kokte poteter, gulrot og brokkoli og brun saus. I går hadde vi torsk med rotmos (poteter, gulrot og pastinakk) og sprøstekt bacon. Det er nam det :) Visste ikke at bacon funker til fiskeboller? Flere som bruker det?

Anonym poster: 7f8bc9153d9b4acbe6e626482cdac6da

Skrevet

Sånn pose ein skal tilsette smør og melk til? Altså mjøl med salt og pepper? Utrulig nok fins det!

Sant??! Haha, fantastisk!! :D

Skrevet

Hadde stekt rogn (på boks), ovnsstekte mandelpoteter m/marinade (ferdig fra rema), gulrot råkost og hollandaise saus! Kjempegodt og enkelt!

Skrevet

Medisterkaker, surkål, potet med hjemmelaget brun saus :)

Anonym poster: b9c8126caad263d1b71c0c91cc1f29a4

Skrevet

Hva blir det hos dere?

Anonym poster: 53ad51a658db3c6e34aeaf816ae99e29

I dag fikk 4 åringen bestemme, så da ble det spaghetti med grillpølser og saus....

Var egentlig helt greit, for det er så lettvint og det passet meg utmerket.

Skrevet

Hva gjør vi fjøsnisser 6. Desember, jo den 6. Desember spiser vi grøt! Og hva er det med grøten den 6. Desember, jo den 6. Desember er grøten søt. Sørtgrøt, søtgrøt, søøøtgrøøøt, med sukkerstrø og fløte i, og den som rører fløten i grøten, måååå synge en søt melodi!

I dag er det Søtgrøtdagen ;)

Skrevet

Pannekaker! Vært sammen i 10 år og aldri laget det sammen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...