Gå til innhold

Hva er det beste som har skjedd dere dette året?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si at jeg ble Gravid og Forlovet,var veldig postivt for meg dette året :). Ny Leilighet og Ny jobb var også veldig bra dette året

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fått 100% fast jobb og ble gravid igjen :-)

Skrevet

Det er deilig med en fast jobb:) Gratulerer med den lille på vei:)

Skrevet

ekteskap og baby på vei!

Gratulerer med begge :)

Skrevet

Forlovelse og (uten tvil høyest på listen) baby i oktober <3

Skrevet

Fått en jobb som lett kan kombineres med å ha ettåringen hjemme, deilig:)

Blitt gravid igjen!!

Skrevet

Så bra:) hva skal du studere?

Skrevet

giftet meg og nr 2 på vei:) ble tante til 3 stk i år er også på toppen av listen:)

Skrevet

Morsomt :) Koselig og bli mamma og tante :).

Gratulerer til begge 2 med et barn som kommer :)

Skrevet

Ny jobb, 100% fast med bedre arbeidstider enn den jeg hadde og gravid med nr 3 :)

Skrevet

Giftet meg og venter nå snart på lillebror :)

Skrevet

At jeg ble mamma for 3.gang til ei nydelig jente:-)

Skrevet

Den var lett å besvare.....fødselen av dattern min i januar. Komplett lykke og beste som har skjedd meg noen gang.

Skrevet

Det beste som har skjedd meg i år er å bli gravid og vente på babyen sammen med min fantastiske kjæreste som også synes det er spennende med alt det rare som foregår i kroppen under graviditeten og er så tålmodig og fin at graviditetshormonene nesten får meg til å gråte bare av å skrive dette innlegget <3

Tenk å være så heldig :) takk HI for at du minnet meg på det på en vanlig torsdagskveld, når jeg satt her med vondt i bekkenet og syntes synd på meg selv ;)

Skrevet

Så bra:) hva skal du studere?

Fiskehelse. Litt uvanlig, men jeg digger det :)

Skrevet

Har giftet meg og blitt gravid med nr. 2 :)

Skrevet

Tror det må være denne graviditeten :) Å så har vi kjøpt oss et kjempekoselig hus da! :)

Skrevet

Ble gravid med nr 2, på en herlig sydentur:) fått 100% jobb, og kjøpt en kjempekoselig rekkehusleilighet:D 2012 har vært ett fantastisk år:)

Skrevet

Skal jeg være helt ærlig syns jeg dette året har vært svært vanskelig. Vi fikk vite at min mann er steril, og havnet først langt frem og så innmari langt bak i køen på videre behandling. Har slitt med en travel og utmattende jobb, forholdet har sjanglet, økonomien har vært stram og det føles som om ingenting har gått slik vi ville.

Nå føles ting derimot litt bedre. vi har flyttet inn i vårt herlige og nyoppussede hus, jeg har kommet meg til hektene etter to ukers sykemelding og en lapraskopi, og økonomien og forholdet er på fote igjen.

Tror kanskje jeg derfor vil si at det beste med dette året er at vi fikk flytte inn i eget hus, og at året snart er over.

Gleder meg til 2013 :)

Skrevet

Fikk fast jobb, giftet meg, ble tante igjen og ble gravid med nr 3 :D

Komplett lykke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...