Gå til innhold

Barnehageplass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla her er født i november og vi har derfor ikke krav på barnehageplass.

Hva i alle dager skal vi gjøre da? Hva gjør dere som ikke får plass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har benyttet meg av kontantstøtten på 5000 kr det første halve året etter at minsten her ble 1 år. Sammen med barnetrygden utgjorde det en grei sum i måneden. Dersom det ikke er et alternativ kan du jo vurdere å bli dagmamma selv? Hvis du får 5000 kr i måneden for et barn, får kontantstøtte for eget barn + barnetrygd så klarer du deg kanskje? Hvis ikke må du antakelig lete etter en dagmamma selv. Kanskje kjenner du noen som skal gå hjemme litt lengre? En i barsegruppen??

Skrevet

Ulønnet permisjon eller dagmamma...? Helt håpløs regel...

Skrevet

Nå er det bare jeg som har inntekt her i huset siden pappan går på skole. så kontantstøtten er uaktuelt for oss. Må bli dagmamma da. Hvordan finner jeg en flink dagmamma? Bor i Drammen og kjenner ingen her. Finnes det noen sider på nettet som folk registrerer seg som dagmamma, eller må man søke i aviser o.l

Er det mulighet for å få plass i barnehage fra 1 januar eller er det helt nytteløst?

Gjest peacock
Skrevet

Studentbarnehage om pappa er student! Da søker dere fortest mulig, man blir rangert etter når man søker her i hvert fall. Ikke like vanskelig å få plass.

Kjempebra barnehager!

Skrevet

Selvsagt skal du sjekke ut hva som går nå, men hvorfor ta alle sorgene på forskudd?

Flere kommuner som gir plass til barn som er født etter den lovpålagte fristen! (Sjekk hva som gjelder i din kommune)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...