Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Ser ut som at jeg faktisk må gjøre det selv da... Vet ærlig talt ikke om jeg liker dere lenger, når ikke dere kan hjelpe meg med en så liten tjeneste altså...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 :-O Oh my goooood!, viste det var noe som ble glemt! Beklager så mye! Kommer løpende jeg også, så får jeg og "Himmel og hav" unna det fortere en fortest!
Hybelkanina Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 Jeg var faktisk på vei ut for å vaske den for deg. Men så fikk jeg øye på gradestokken, og ærlig talt, vi vasker da ikke biler i ti minus?!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 6. desember 2012 #5 Skrevet 6. desember 2012 Slutt å syt! Her flyter det over av rot og INGEN har tatt det enda.. Hva med litt julemedfølelse????
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 6. desember 2012 #6 Skrevet 6. desember 2012 Slutt å syt! Her flyter det over av rot og INGEN har tatt det enda.. Hva med litt julemedfølelse???? Dakar.. Får ta spurten videre til deg så fort bilen er vasket!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2012 Nei, det med minusgradene er et problem, men den trenger en solid omgang inni også, og da har dere ingen unnskyldninger lenger... Men, siden dere har lovet å skjerpe dere nå så setter jeg meg heller med avisen mens jeg venter på dere
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 6. desember 2012 #8 Skrevet 6. desember 2012 Slutt å syt! Her flyter det over av rot og INGEN har tatt det enda.. Hva med litt julemedfølelse???? Dakar.. Får ta spurten videre til deg så fort bilen er vasket! Vekker du meg når du er ferdig?? Er så vannvittig trøtt... Zzz.. Kanskje du skal få en kopp tassimo kakao, om du har gjort en bra jobb
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2012 Vel, nå ble jeg lei av å vente, så nok jeg den selv. Hrmf, takk skal dere ha! Fnys altså.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 6. desember 2012 #10 Skrevet 6. desember 2012 Vel, nå ble jeg lei av å vente, så nok jeg den selv. Hrmf, takk skal dere ha! Fnys altså. Det ble for kaldt å gå/løpe Ikke hat meg.. snuffs
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 6. desember 2012 ok da, jeg er ikke langsint heller. Du er tilgitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå