Gå til innhold

Angående andres navnevalg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor bryr så mange seg om hva andre kaller barnet sitt??

Har dere virkelig så lite innhold i livet deres at DET er noe som betyr mye for dere??

Hvis man synes et navn er stygt eller "harry", så lar man bare være å kalle sitt eget barn det navnet, er det virkelig vits i å lage en diskusjon her inne på andres navnevalg??? Man velger det man liker best selv.

Det må da finnes viktigere ting å bry seg om i livet?? Det er jo kun et navn for pokker..

Anonym poster: 1ed88df5bc008265b8e58ffaa57fa133

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og, forøvrig, så finnes det en egen navntråd her inne, så kanskje folk skal begynne å skrive om NAVN der isteden...??

Anonym poster: a1ab0e318d2d213ffd4b677022b7a80d

Skrevet

Nå er det jo en del her inne som faktisk spør om meninger på navn, og da må jo andre få lov å svare.. Skal vi slutte å diskutere, navnevalg, handlinger, meninger, verdier, slanking, bruk av mme osv osv.. så blir det ekstremt kjedelig her inne.. ;)

Skrevet

Men å lage et eget innlegg om at man synes et navn er stygt, eller lage en tråd om hvilke navn man ikke liker er ikke det samme som å svare på meninger, det er jo rett og slett bare å være stygge mot de som faktisk har kalt barnet sitt for det navnet. Det må da finnes viktigere ting å diskutere?

Jeg skrev heller ingenting om at man skulle slutte å diskutere meninger, handlinger og verdier sånn generelt for det, men det går jo ann å diskutere litt mer saklige ting? Man må ikke alltid si noe stygt om andre selv om man skal diskutere ting??

Anonym poster: 1ed88df5bc008265b8e58ffaa57fa133

Skrevet

Jeg synes det er morsomt å diskutere navn jeg. Det betyr ikke at jeg i hverdagen går rundt og irriterer meg over at folk kaller ungene sine navn jeg ikke liker (strengt tatt irriterer det meg mer når "mine" navn blir populære og jeg derfor må finne på noe annet).

Variasjon er fint!

Anonym poster: f7fb7bd67911c6aed797e0a3d7d29cbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...