Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Minsten er 14 mnd og vi skal på et julebord neste helg. Mamma skal passe barna. Jeg ville hun skulle passe de her, men hun vil ha de på overnatting. Størstejenta har overnattet hos de fra hun var 1 år, men kjenner de veldig godt og de var mye sammen med henne da hun var så liten derfor opplevde jeg ikke det som noe problem. Minsten treffer de mye sjeldnere. Ikke hver uke, men kanskje mellom en til 2 uker mellom hver gang. Kjenner derfor at jeg ikke har lyst han skal sove der... Er jeg vanskelig om jeg ber dem sitte barnevakt her? Mannen vil han skal overnatte borte og storesøster også og ja egentlig kjenner jeg meg litt vanskelig selv.... Men har bare ikke lyst og heller ikke behov for en hel natt fri. Han våkner mange ganger hver natt og kommer mest sannsynlig til å gråte. Hva ville dere ha gjort? Anonym poster: 686c0db7089dcf4cb8faa7ab66f80a8c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Sendt han avgårde. Om han skulle våkne og gråte, så klarer fint mormor å kose og trøste han, sikkert mer en vi foreldre som er mer strenge på rutiner og at natt er natt. Skulle det være noe annet, så er jo storesøster der for å si ifra med tanke på mat osv.. Anonym poster: b4444b56418e33f20638f79639604de1
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 Jeg ville latt mormor ha han på overnatting. Jeg er sikker på at hun klarer trøste han om han gråter på natta. Anonym poster: 1b83761199ca7f0f7a1d2a0f14960372
Gjest Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 ER ikke sikkert at han våker flere ganger hos moren din? Og om han gråter, så vil jeg tro at mamman din klarer dette, siden hun har hatt små barn selv Og er det ikke deilig å våkne opp om morran, og bare slappe av, ta en runde i halmen med mannen og nyte hverandre uten å stresse mht ungene? Hadde jeg likt da
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #5 Skrevet 6. desember 2012 Jeg har hatt mange unger på overnatting, og foreldrene har alltid sagt "H'n kommer til å våkne altså"....Nei, de gjorde ikke det Har ikke hatt en unge som har våknet hos meg, faktisk. Samme gjelder for mine egne unger. De har en tendens til å sove rundt når de er borte Går nok veldig fint. Hun har hatt barn selv og vet nok hva hun skal gjøre Anonym poster: 92fd4f924cf4e715d7f7b17f104fb7ca
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #6 Skrevet 6. desember 2012 Ja, er nok riktig å la han overnatte, bare kjenner jeg gruer meg veldig... Trodde man ble mer og mer avslappa for hvert barn man fikk og jo eldre man ble, men her blir det verre og verre gitt.... HI Anonym poster: 686c0db7089dcf4cb8faa7ab66f80a8c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #7 Skrevet 6. desember 2012 Om du ikke føler for det så la vær. Få moren din til å passe han hos deg. Forklar henne hvorfor du vil det slik du har forklart oss det her. Gjør det du synes er best for deg og gutten din. Anonym poster: 4eb21888bcb5c9873c6e4da70a8da872
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 6. desember 2012 #8 Skrevet 6. desember 2012 La dem overnatte borte. Om barnet treffer bestemor ca annenhver uke så kjenner de hverandre godt etter 14 mnd En gang må jo være den første, og jeg tror bestemor klarer å trøste vel så bra hjemme hos seg selv som hjemme hos dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå