Gå til innhold

Noen som kan lette litt på min dårlige samvittighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går i praksis 2 dager i uken, og de siste 3 gangene har jeg vært borte. Første gang var på grunn av 2-års kontroll som jeg ikke fikk byttet. Og no har gutten min vært syk siden lørdag, og jeg har måttet ringe å si at jeg ikke kommer 2 ganger denne uken. Syns det begynner å bli litt pinlig.. Kunne fått barnevakt i dag, men syns det blir litt feil at noen andre skal passe en syk 2-åring med 40 i feber.

Vi har vært mye syk denne høsten/vinteren derfor at det blitt en del fravær.

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, måtte bare få det ut. Går rundt å tenker hele tiden at jeg virkelig skulle vært på "jobb" i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke hjelpe deg men jeg føler det på samme måte.. Første året i bhg har brakt mye sykdom i hus. Nå som det endelig har avtatt ligger jeg hjemme. Gravid og ikke i form. Er ikke sikker på om formen skyldes det ene eller andre men.

Skrevet

Barn går foran jobb. Sånn er det bare! :)

Anonym poster: 4de60a805edd325aee71a8ed07e32bf0

Skrevet

Det er jo ingenting å gjøre med, barn blir syke, sånn er det bare..

Men hvordan går det med praksisen din da, er vel veldig lite fravær man kan ha der?

Søsteren min ble selv syk i en praksisperiode, hun fikke lungebetennelse og var sengeliggende i en drøy uke. Da ble ikke praksisperioden hennes godkjent så hun måtte ta hele perioden på nytt...

Anonym poster: dd0a8a8682c7d36a81d23693ed37a256

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...