Fioli Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Flere som er hjemme med sykt barn i dag? Noen som har forslag til hva en kan finne på bortsett fra å se på tv? noe som ikke krever så masse energi?
Gjest Mrs. Careface Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 Jeg er hjemme med ungen idag for jeg jobber kveld. Skulle egentlig ta henne til bhg siden jeg ikke er i form, men så kjørte mannen på jobb med vogna i bilen -.-
Mamma i vinden Skrevet 6. desember 2012 #7 Skrevet 6. desember 2012 Tegne, lime, male, bake... Kommer an på hvor slapp/syk hun/han er. Lage julepynt, kanskje? Eller kakemenn? :-)
Fioli Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2012 Takk for tips, noen gode forslag til ting en 2 åring kan klare å lage? vi har allerede malt på lerret, og malt julekuler som vi har puttet bilde i midten på. Litt tom for ideer i dag og gøy å få tips av andre som en kanskje aldri hadde kommet på selv
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #9 Skrevet 6. desember 2012 Jeg er også hjemme med en syk 2 åring i dag. Vi har bygget tog banene og lekt litt med det, så bygget vi høye tårn med sånne tre klosser og no ser vi på Ole brum film . Eller hun ser på og jeg sitter her på mobilen . Anonym poster: 50a4bf085b7dfb2e4fecfb3704f03f61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå