kaklemor Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Mannen har vært littebitt dårlig men jeg fikk det verste (er alltid slik at jeg blir syk om han et uggen). Sønnen har øyekatarr og jaggu har jeg og fått øyekatarr! Våknet i natt av hostekule på hostekule og to øyer som måtte åpnes med makt! Det ene øyet er hovnet litt opp så glad jeg skal til lege i morgen så hun får gitt meg vidunder-medisin Nei, nok klaging fra meg.. ynk ynk
Sunnybeach4gull :) Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Herregud! Stakkars deg! Skyll øynene godt med saltvann, lag deg te med honning og syns synd på deg selv!! Det er lov! Denne influensaen som går om dagene er knalltøff, har akkurat blitt ok form selv etter en runde. Hadde virkelig vondt overalt i kroppen God bedring så mye! Tar nok et par dager, men med ibux og gode tv-serier/filmer klarer du deg
Gjest peacock Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 Vask øynene med kamillete, det er bakteriehemmende. Min mor brukte det på oss når vi var små God bedring!
kaklemor Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2012 Herregud! Stakkars deg! Skyll øynene godt med saltvann, lag deg te med honning og syns synd på deg selv!! Det er lov! Denne influensaen som går om dagene er knalltøff, har akkurat blitt ok form selv etter en runde. Hadde virkelig vondt overalt i kroppen God bedring så mye! Tar nok et par dager, men med ibux og gode tv-serier/filmer klarer du deg Godt det er lov å synes litt synd på en selv innimellom Har ikke store planer annet enn å kose på sofaen med babyen
kaklemor Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2012 Vask øynene med kamillete, det er bakteriehemmende. Min mor brukte det på oss når vi var små God bedring! Kamillete faktisk? Aldri hørt om så det må prøves Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå