Gå til innhold

når poppet navlen ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

s i o ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 32 om 1 dag,min har ikke gjort det enda:)

Skrevet

Taben min klikket men skulle stå som i overskriften ;) jeg venter nr 2, på nr 1 poppet den aldri ut.... Snart i uke 32 å nå er det lenge siden den poppet ut :P

Skrevet

Oki:) kanskje ikke den gjør den her heller da, siden jeg venter mitt første

Skrevet

Ikke godt å si, bare nysgjerrig på når det er normalt at den vanligvis gjør det ;)

Skrevet

Med meg skjedde det først i uke 37 eller 38. Men ventet liksom på det siden det stod at det kunne skje fra uke 20 i et par sånne apper jeg lastet ned :-D

Skrevet

Min poppet aldri ut, heldigvis. Hehe. For jeg synes det er ekkelt.

Skrevet

Jeg syns å det er ekkelt :P spesielt sia jeg har hatt navle brokk å da har ett "hull" i navlen som synes ekstra godt nå :P

Skrevet

Har aldri gjort det hos meg. Har igjen 9 uker av svangerskapet med nummer tre nå, og håper det holder seg "inne" :P Synes det ser så ekkelt ut :P

Skrevet

Aldri - heldigvis, da jeg ikke kan fordra at noen/noe er borti navelen min :). Mitt femte svangerskap nå.

Skrevet

Poppet aldri ut på min 1., venter nå min 2. (og håper ikke det vil skje denne gangen heller) :)

Skrevet

poppet aldri med 1. Bare i uke 16 med andre mann så vet ikke enda.

Men trodde det hadde sammenheng med hvor stramt mageskinnet var jeg?? Stramt skinn = navlen popper lettere?? Eller er jeg helt på viddene nå??

Skrevet

Det håper jeg virkelig min aldri gjør... :P Har helt angst for utstående navler... :P

Skrevet

Har ikke kommet ut her nei. Jeg har og sykt dyp navle, så håper den ikke har tenkt seg ut...

Skrevet

poppet aldri med 1. Bare i uke 16 med andre mann så vet ikke enda.

Men trodde det hadde sammenheng med hvor stramt mageskinnet var jeg?? Stramt skinn = navlen popper lettere?? Eller er jeg helt på viddene nå??

Det vet jeg ikke, men mageskinnet mitt var rimelig stramt med tvillingene, og også med de 3 store barna over 4,5 kg. Jeg er ei lita dame, og hadde i utgangspunktet helt flat mage...;)

Skrevet

Med første skjedde det ikke, men merker nå med nr 2 at navlen er mindre dyp enn tidligere så kanske det skjer denne gangen.

Skrevet

Uke 37 her, ikke skjedd. Tror ikke det skjer heller da jeg har innovernavel fra før av. Magen er stram den, fått en god del strekkmerker på hver side av navelen, -som en kattesnute med værhår ;)

Skrevet

25 + 5 og navelen er blitt myyye kortere (mindre dyp! Kortere hørtes bare rart ut) :P

Frykter min vil poppe ut ja. Men er veldig tynn, så den store magen min er veldig stram allerede. Tenker jeg kan forvente at strekkmerkerne også begynner å poppe fram snart :S Men men, er da verdt det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...