Gjest @---;- Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Hvilke husnr, hva heter barna, hvor gammel er du, hvor gammel er barna, hvor mange barn, hvilken utdannelse har du, hva jobber du med, hva tjener du..... Hvorfor ønsker noen å vite alt dette om de som er her inne?
Gjest SprøstektLøk Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Noen er vel mer nyskjerrig enn andre tydeligvis. Eeeller har litt for lite å gjøre på
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 Hvilke husnr, hva heter barna, hvor gammel er du, hvor gammel er barna, hvor mange barn, hvilken utdannelse har du, hva jobber du med, hva tjener du..... Hvorfor ønsker noen å vite alt dette om de som er her inne? kanskje noen som prøver å finne ut hvem en person er, og skjuler det ved å stille alle disse spørsmålene til alle...... Anonym poster: c9f2253dfe25f849c8aa7bcb44889157
Februargullet2013 Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 Man trenger jo ikke og svare på det vist man ikke ønsker.
Gjest SprøstektLøk Skrevet 5. desember 2012 #5 Skrevet 5. desember 2012 Man trenger jo ikke og svare på det vist man ikke ønsker. Tuller du? Kan vi velge det selv?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #7 Skrevet 5. desember 2012 Sum av informasjonen enkelte legger ut her er helt enorm. Hvis noen ønsker å hetse, plage o.l eller rett og slett er en sykelig nysgjerrig nabokjerring har de mye ammunisjon her :-( Litt om hvor man bor, navn på barn, parter, foreldre osv. Alder på barn, diagnoser og tiltak i bhg. Utroskap og uvennskap... Osv. Man tenker vel at man ikke har noe å skjule, men dessverre finnes det mange syke, syke mennesker der ute. En annen ting er svindel. Her kan man få vite ting om navngitte personer som man ellers ikje ville visst uten å være i nær familie osv. Tror vel ikke det er veldig sannsynlig men. Man bør passe på sitt "digitale jeg". Anonym poster: b74c2a51be5a8bf4bab7eaeb9f637f5b
silje1989 Skrevet 5. desember 2012 #8 Skrevet 5. desember 2012 Man trenger jo ikke og svare på det vist man ikke ønsker. Tuller du? Kan vi velge det selv? hehe, mulig jeg er trøtt, men nå lo jeg faktisk
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #9 Skrevet 6. desember 2012 Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg er aldri heeelt ærlig. Ved navnespørsmål svarer jeg aldri på hva mitt navn er (uvanlig navn i Norge), og om noen spør om mitt barns navn forteller jeg kun fornavnet. Ved husnummerspørsmålet svarte jeg mitt gamle hjem, ikke nåværende hjem. Ved jobbspørsmål endret jeg også litt, f.eks. fortalte ikke noe som kan avsløre yrket. Er en (u)vane... Svarer derfor også anonymt på trådene. Vanskelig å forklare om noen har fulgt med på mitt nick. Men føler bare ikke helt for å være heeeelt ærlig med absolutt alt her inne, ihvertfall ikke ting som gjør at jeg kan gjenkjennes. Anonym poster: e2b1374be1f44775a1196ba80abd99b1
3 nøtter til Askepott Skrevet 6. desember 2012 #10 Skrevet 6. desember 2012 Svarer aldri på hva jeg heter eller hva barnet mitt heter, mor mi, bestemor mi. Alt det går ann å lure på altså. Jeg har også tenkt at det er en som vil finne ut hvem en er her inne de siste dagene.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #11 Skrevet 6. desember 2012 Svarer aldri på hva jeg heter eller hva barnet mitt heter, mor mi, bestemor mi. Alt det går ann å lure på altså. Jeg har også tenkt at det er en som vil finne ut hvem en er her inne de siste dagene. Disse navnetrådene gjetter jeg er for inspirasjonens del. Vanker jo gravide og planleggere her. Jeg ville syntes det er interessant å lese hvilke navn som var vanlige i besteforeldergenerasjonen om jeg skulle valgt navn til barnet mitt nå. Men husnummer... Skjønner ikke helt hva de skal med infoen. Statistikk? Hehe... Samme med alder. Der kan det hende noen mistenker de kjenner noen her inne og vil finne ut hvem det er. Anonym poster: e2b1374be1f44775a1196ba80abd99b1
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #12 Skrevet 6. desember 2012 Totalt uinteressante tråder!!! Anonym poster: ad7a2bb3d12cf46aed6b217ef19bf45d
Millie87 Skrevet 6. desember 2012 #13 Skrevet 6. desember 2012 Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg er aldri heeelt ærlig. Ved navnespørsmål svarer jeg aldri på hva mitt navn er (uvanlig navn i Norge), og om noen spør om mitt barns navn forteller jeg kun fornavnet. Ved husnummerspørsmålet svarte jeg mitt gamle hjem, ikke nåværende hjem. Ved jobbspørsmål endret jeg også litt, f.eks. fortalte ikke noe som kan avsløre yrket. Er en (u)vane... Svarer derfor også anonymt på trådene. Vanskelig å forklare om noen har fulgt med på mitt nick. Men føler bare ikke helt for å være heeeelt ærlig med absolutt alt her inne, ihvertfall ikke ting som gjør at jeg kan gjenkjennes. Anonym poster: e2b1374be1f44775a1196ba80abd99b1 ble bare litt nysjerrig, ikke vondt ment, men hva er vitsen med å svare da?
Mamma_til_2 Skrevet 6. desember 2012 #14 Skrevet 6. desember 2012 Har og lurt litt med de trådene, det er akkurat som noen sitter og skal ha all info om noen, i det siste har det vært en og annen "innspirert" tråd, og om samme pers svarer i alle så ha de tilsliuu gitt opp: fornavn på seg og barna, yrke, husnr, hvor i landet du bor osv, mye info for en som kanskje ikke burde ha slikt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå