Gjest pupp and go Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 da den vi har er defekt eller ikke-eksisterende. Skal monteres på gutt, tidlig- 08-modell. Forøvrig strålende fornøyd med eksemplaret. Håper dette problemet er utbedret på -12-modellen.
Gjest Ziva Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Det er jo håp om at 08-modellen blir litt slitt i gjengene Og da vil den kanskje bli litt lettere å styre. 2012 modellen er en nyere utgave og muligens utbedret, men i den finteknikkverden er det ikke mulig å slå fast føre den har "gått seg litt til".
mandel i grøten Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 Erfaringsmessig er -08-modellen en ganske aktiv modell, vi har jo som kjent en Kamikaze Edition 08 med turbo og direkte innsprøytning her i huset;-) Og himmel så glad jeg er for at jeg ikke trenger bekymre meg om oppgraderingene på 12-modellen! Hi hi lykke til!
★julestjerne★ Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 Eg har -12 modell, volumkontrollen er framleis ikkje heilt god.
weihnachtmarkblomstre Skrevet 6. desember 2012 #5 Skrevet 6. desember 2012 (endret) Det er et problem med volumkontrollen på -08 modellene ja? Det var det jeg visste. Trodde en stund det bare var jeg som hadde dålig hukommelse, etter som første modell er -01... Men da er det altså ikke meg Endret 6. desember 2012 av weihnachtmarkblomstre
Mamma_til_2 Skrevet 6. desember 2012 #6 Skrevet 6. desember 2012 Må skuffe deg der, volumkontroll er ikke noe av standarutstyret enda
Mamma_til_2 Skrevet 6. desember 2012 #7 Skrevet 6. desember 2012 håper forsåvitt at de har fikset den stopp knappen som overkjører de forprogramerte hoppe/løpe/dansefilene på 11modellen, noe som de feilet stort med på 07 modellen! Ellers så er det en grei modell
Mama Christmas Skrevet 6. desember 2012 #8 Skrevet 6. desember 2012 Jeg gleder meg til de kommer med snooze-knapp.
Iiiiik Skrevet 7. desember 2012 #9 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har en 05-modell med veldig dårlig volumregulering, mens 07-modellen funker bedre. Hos oss virker faktisk fjernkontroll til en viss grad. Jeg "skrur ned" lyden med en usynlig knapp foran øynene på ungen og det pleier å virke en stund.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 7. desember 2012 #10 Skrevet 7. desember 2012 04-modellen hos oss har bedre både lyd- og bevegelseskontroll enn 05-modellen. 05-modellen er utrolig vanskelig både å mute, slå av og dempe lyd og bevegelse på. Skulle tro det skulle vært bedre kvalitet på det som er nyere, men 04-modellen var tydeligvis en god årgang. 05-modellen har andre fremragende kvaliteter, og jeg er inderlig glad i begge også, altså - ikke tro annet!
Gjest pupp and go Skrevet 9. desember 2012 #11 Skrevet 9. desember 2012 Så dette er et standardproblem - vel, alltids greit å ikke stå alene. Tro om FBI kan gjøre noe her? Prøvde trikset til juleneek og droppet stemmestyringa til fordel for fjernkontroll. Det førte til ett sekunds stillhet, hvor spørsmålstegnene hang i lufta (til tross for at jeg sa høyt hva jeg gjorde), før volumet var tilbake. Snooze-knapp hadde vært fantastisk!
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 9. desember 2012 #12 Skrevet 9. desember 2012 Jeg har søkt om å få installere en mute-knapp på både 09- og 12-modellen. Og hvis jeg er riktig heldig, så kanskje den virker på 79-modellen også?
BareMas Skrevet 9. desember 2012 #13 Skrevet 9. desember 2012 Jeg har en tidlig utgave av -12 modellen, ingen volumkontroll å finne. Dette er da jentemodellen, så det er mulig at dette ikke har blitt standard på denne modellen enda. Om jeg skal komme med ønsker til senere utgaver, så etterlyser jeg en "gå sakte"-løsning, eventuelt bare fjerning av turboen. En brukermanual eller noen form for kundeservice hadde også vært å foretrekke. Ellers godt fornøyd
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 10. desember 2012 #14 Skrevet 10. desember 2012 (endret) Jeg har bare erfaring med 09-modellen, og synes egentlig den funker fint. Volumkontrollen "hikker" litt iblant, og nekter å i det hele tatt skru seg på, men off-knappen er enda intakt for virkelige krisetilfeller. Heldigvis!! Verre med den relativt nyanskaffede 84-modellen, der funker verken av/på-knapp, volumkontroll eller tempostyring. Dessuten virker det som om 84-modellen på et vis påvirker 09-modellen, det har kanskje noe med stråling å gjøre, som overstyrer fjernkontrollens signaler..? Endret 10. desember 2012 av eelis+kian ♥
Gjest pupp and go Skrevet 10. desember 2012 #15 Skrevet 10. desember 2012 Ulempen med de eldste modellene, er at de er enten brukt og feil innkjørt på enkelte områder, eller så er de nye og du må slite med noen helt forskudde og gjerne standhaftige fabrikkinnstillinger.
Mamma_til_2 Skrevet 11. desember 2012 #16 Skrevet 11. desember 2012 Akkurat nå for tiden er det virus i soveprogrammet på 11 modellen, og det finnes ikke noe antivirusprogram og få tak i!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå