Gå til innhold

Hva tenker dere om navnene Anton og Albert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror gutten vår som kommer i Januar får et av disse 2 navnene,vi skal se hva som passer best da, søskene heter Edvard,Ludvik og Olava

Anonym poster: d6f3798e0875be9c9d6099e519a0d59a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Anton passer best med de navna du har fra før :)

Skrevet

Jeg er glad i navnet Albert:)

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Jeg liker Anton best, men samtidig assosierer jeg dessverre begge navnene med hunder. En kollega har med seg sine to cocker spaniel på jobb hver dag, og de heter Anton og Albert :)

Skrevet

Begge er nydelige.

Skrevet

Beklager, men liker ingen av dem :(

Skrevet

Synes Albert er helt Herlig,det navnet har vokst veldig for meg :). Anton liker jeg dessverre ikke,men det passer kanskje best med Edvard,Ludvik og Olava som jeg heller ikke er så glad i

Skrevet

Anton er et navn jeg liker.

Anonym poster: 65df44d0568874c87cecc8da4ccbf395

Skrevet

Sånn passe. Liker egentlig Alfred mye bedre ;)

Anonym poster: 73af4c3f8459d7578c890899dc27fcde

Skrevet

Jeg liker Anton veldig godt, det står på lista for mine fremtidige barn :) Jeg synes også at det passet veldig godt inn i søskenflokken!

Skrevet

Liker begge,Anton kommer nok høyere på min liste.

Skrevet

Takk for alle svar :). Anton er nok min favoritt og Albert er mer pappan som ønsker, Alfred er nydelig,men allerede brukt i nær familie :)

Skrevet

Jeg liker best Anton. Ønsker å kalle sønnen vår det, men desverre er ikke mannen enig.. :(

Skrevet

Synes begge navnene er flotte! Anton passet kanskje best til søsknenes navn, hvis du bryr deg om sånt ;)

Har to skjønne brødre i familien som heter Albert og Anton :)

Skrevet

Kjempefine navn begge to:))

Skrevet

Jeg synes Albert er klart finest! Passer supert til søsknene sine navn, som var veldig fine! Liker spesielt godt Edvard og Olava! Ellers så syns jeg Gustav står veldig fint til de navnene, og Jakob!

Min stemme går til Albert :)

Anonym poster: 3828e59e52b4837087098ee5f1824aab

Skrevet

Begge er fine! Tror du må satse på et femte barn ;)

Skrevet

Begge er helt nydelige! Og flotte navn på søsken, det blir innertier uansett! :-)

Skrevet

Tusen takk for all hjelpen. vi blir ikke enig jeg og pappan,så nå er det et navn til Bastian,men vet ikke hva som er best til de andre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...