Gå til innhold

Til du anonyme som kan se anonyme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er jeg?

Anonym poster: 761ffb53dd0e9e34f5c3105215d20b87

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hu kan jo ikke det. Er jo bare for å stresse folk

Skrevet

Jeg må jo få teste henne ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg må jo få teste henne ;)

Jo jo:) ser for meg et par svette anonyme nå :)

Skrevet

Nervøs? Det har da hendt før, så kan vel skje igjen.

Anonym poster: 66be05cc7752d419e900a23a8e7ddac3

Skrevet

Jeg har faktisk sett anonyme tidligere, så det er fullt mulig at det kan skje..

Legger til at det var før de endret design osv.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jøss, det må jo være en megabug. Kjipt for de som er frekke da :)

Skrevet

Hi du er Vicky P :D

Anonym poster: eab5b4f5b6db60c7496ba0ade939fc5d

Skrevet

Nervøs? Det har da hendt før, så kan vel skje igjen.

Anonym poster: 66be05cc7752d419e900a23a8e7ddac3

Nei, ikke nervøs. Men tror ikke på henne med mindre hun beviser det :)

Skrevet

Hvem er jeg?

Vel, jeg tenker at du er ute etter å henge meg ut for enhver pris så om jeg sier du er ********** så kommer du uansett til å nekte for det. Ser tegningen..

Tenker vi overlater nickene til moderatorene og lar dette forbigå i stillhet

hi

Anonym poster: 713fc5eb80b72189a1fae6b440890a8f

Skrevet

Hi du er Vicky P :D

Anonym poster: eab5b4f5b6db60c7496ba0ade939fc5d

Nei :)

Skrevet
:) For 4 år siden så klarte bim å gjøre en feil så alle annonyme ble vist identiteten til. Det varte ikke så lenge før de rettet feilen tror jeg :)
Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet
Jeg har faktisk sett anonyme tidligere, så det er fullt mulig at det kan skje.. Legger til at det var før de endret design osv.

Jeg har også hatt samme "problemet" når det kommer til varsler. I stedet for at det står Anonym har svart på den og den tråden, så stod nicket til personen (selv om det var anonymt i tråden).

Skrevet

smile.png For 4 år siden så klarte bim å gjøre en feil så alle annonyme ble vist identiteten til. Det varte ikke så lenge før de rettet feilen tror jeg smile.png

Er det fire år siden???? :o Nææ?? Så lenge siden. Husker det skikkelig godt jeg :P heh..

Skrevet

Hvem er jeg?

Vel, jeg tenker at du er ute etter å henge meg ut for enhver pris så om jeg sier du er ********** så kommer du uansett til å nekte for det. Ser tegningen..

Tenker vi overlater nickene til moderatorene og lar dette forbigå i stillhet

hi

Anonym poster: 713fc5eb80b72189a1fae6b440890a8f

Hvorfor så paranoid? Det var jo bare for moro skyld! Så får moddene se at du har rett. Men siden du ikke svarer tror jeg ikke på deg.

Skrevet

Jeg har sett anonyme en gang, etter designendringen. Kjenner også til en annen feil, som klikk ble veldig glad for at jeg rapporterte inn umiddelbart, uten å si til noen. Såvidt jeg vet, var jeg den første og eneste til å se den. Ellers er det jo andre som har meldt om flere feil her. Og mange husker nok den kjempestore glippen da navn og epost vistes på flere brukere. Poenget er at dette ikke er bombesikkert. Greit å ha i tankene... Anonymiteten kan plutselig forsvinne.

Skrevet

Ja, selv om annie sikkert tuller nå, så har det vært flere tilfeller der man både ser nick og navn, og der samtlige anonymes nick osv har blitt offentlig/synlig.

Altså er det uansett veldig greit å tenke litt over hva man faktisk skriver her inne. ;)

Skrevet

Ja, selv om annie sikkert tuller nå, så har det vært flere tilfeller der man både ser nick og navn, og der samtlige anonymes nick osv har blitt offentlig/synlig.

Altså er det uansett veldig greit å tenke litt over hva man faktisk skriver her inne. ;)

Hvis det var meg du mente tullet jeg ikke, jeg ville vite om hun kunne se hvem jeg er for å se om hun snakker sant. Ellers skriver jeg alltid saklig og ordentlig her inne siden jeg evner å oppføre meg :)

Skrevet

Hvis det var meg du mente tullet jeg ikke, jeg ville vite om hun kunne se hvem jeg er for å se om hun snakker sant. Ellers skriver jeg alltid saklig og ordentlig her inne siden jeg evner å oppføre meg :)

Jeg mente hun som påsto at hun kunne se nicket bak anonyme innlegg. :) Jeg tipper hun gjerne tullet, men som sagt er det slett ikke usannsynlig at hun snakket sant heller, for det har skjedd før. Senest rett rundt omleggingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...