Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Anonym poster: 04f4e9b962790209e78197d27cd497a1
Gjest SprøstektLøk Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Å være sammen med familie, spise pinnekjøtt, slappe av og ha masse koselig familietid
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 Gleder meg til å bake kakemenn med barna og pynte pepperkakehuset. Til å spise kvelds med samboeren 23. desember. Vi har ferskt brød, masse godt pålegg, frukt, kakao osv. Og en god, ny film. Til å se barna på julaften, forventningsfulle før gavene og under gavene. Til å gå å kose meg i butikker uten å handle gaver (er ferdig) bare mat
Anonymor Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 Jeg gleder meg til... Å se synet av mine jenter når de våkner på julaften å ser treet og pakkene.. Samt får strømpen sin! All den gode maten Juleselskapene Familien vår som kommer på besøk - Det er sååå mye jeg gleder meg til -
lUmlUm med tulla si Skrevet 5. desember 2012 #5 Skrevet 5. desember 2012 Riskrem! Mmmmmmhhh.... Og selvfølgelig annen god mat og familiekos!
Tigerpote Skrevet 5. desember 2012 #6 Skrevet 5. desember 2012 Jeg gleder meg til rolige dager sammen med familien, se på koselige julefilmer og til all den gode maten, kakene og godteriet
:o) :o) :o) Skrevet 5. desember 2012 #7 Skrevet 5. desember 2012 Gleder meg til å få juletreet inn. Pynte det og få skikkelig jul i stuen! Gleder meg til å tilbringe tid sammen med familiene våre. Gleder meg til julemiddagen. Gleder meg til å se gleden og spenningen i øynene til barna våre fra vi står opp julemorgenen til vi går og legger oss på kvelden. Og i år, så GLEDER jeg meg til vi har vårt lille nurk i armene! Forhåpentligvis innen julaften, hvis ikke, så kommer hun vel like over jul
Popelko Skrevet 5. desember 2012 #8 Skrevet 5. desember 2012 Gleder meg til så mye. Kjøpe alle julegavene (er litt treg), pakke de inn(ikke minst), pynte juletre, spise middag på julaften, se på barna når de åpner gaver. Også grevinnen og hovmesteren på lille julaften! Priceless! Og julefilmer da... Lista er lang med andre ord
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 5. desember 2012 #9 Skrevet 5. desember 2012 Gleder meg til mamma kommer på besøk fra Oslo gleder meg til å se ho og jenta vår sammen og kose oss med god mat og gode samtaler
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #11 Skrevet 5. desember 2012 Jeg gleder meg til veldig mye; er liksom alle småting som gjør hele julen:) Julaften og alt som hører med ang. forventninger, pakker, glade barn++ er jo en selvfølge, og liksom toppen på kronverket. Gleder meg også til dagene før, syns det er herlig at en får helg før julaften. Gleder meg til å spise pappas julemat, til å få familien på besøk her samt besøke dem. Samle alle sammen er en viktig ting. Jeg har fri hele romjulen så gleder meg enormt til at jeg og barnet har fri sammen! Ingen skole eller SFO og det blir late morgener og vi kan kose oss med film på kveldene om vi ønsker det. Det å ha fri sammen på denne måten i en travel hverdag er faktisk noe av det jeg gleder meg mest til. Håper på sne, aking, turer og andre morsomme ting, samtidig som vi skal nyte julen og det at julestresset har lagt seg. Anonym poster: 2593d611cb1801981505b81301beac9f
GlemMegEi Skrevet 5. desember 2012 #12 Skrevet 5. desember 2012 Gleder meg til at mannen skal ha ferie hele to uker og være sammen med oss:-)(er i mammaperm). Gleder meg til roen senker seg julekvelden med god mat,familiebesøk og se ungene åpne gaver:-) Gleder meg til lange og late morgener:-)
:)novemberbarn:) Skrevet 6. desember 2012 #13 Skrevet 6. desember 2012 Gleder meg til å feire jul i nytt hus og all god mat og kos
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #14 Skrevet 6. desember 2012 Gleder meg ikke til noe i grunn... Har familie men de gir faen. så blir alene med samboer og unga. synd at når man i grunn har stor familie så gir alle faen...men men klarer meg fint:) Anonym poster: 14f6219437258aaf038b350a97a78b01
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 6. desember 2012 #15 Skrevet 6. desember 2012 Familie, mat og julegodteri
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #16 Skrevet 6. desember 2012 ALT! Elsker jula!! Anonym poster: 78510285226baa00c9ec044dd45de77a
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #17 Skrevet 6. desember 2012 Absolutt ingenting, skulle ønske vi var langt uti januar. Anonym poster: 4f658a355527c5ce5837fc074429e782
soleia Skrevet 6. desember 2012 #18 Skrevet 6. desember 2012 -gledar meg til følesen vetlejulafta på kvelden, når treet står pynta og juledukane er lagt på, og me har tennt julelys og kosar oss med god kveldsmat. - og så gledar eg meg til å sjå ungane når dei står opp og får sjå juletreet. Det var iallefall artig i fjor, då eldste var 2,5 år. -Eg gledar meg til rolege morgonar, der ungane tassar rundt i pysj i eit hus fylt av julelys, og leikar med dei nye leikane dei har fått til jul, og me kosar oss med sein, lang og god frukost.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. desember 2012 #19 Skrevet 6. desember 2012 Jeg gleder meg til å feire jul sammen med mamma i Valdres,være sammen med kusiner,tanter og onkler,masse god julemat,se ungene pakke opp pakkene sine og dra opp på dalen 1 juledag og ake ned igjen
★julestjerne★ Skrevet 6. desember 2012 #20 Skrevet 6. desember 2012 Gledar meg til å endeleg vere i hus..
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 6. desember 2012 #21 Skrevet 6. desember 2012 Anonym poster: 04f4e9b962790209e78197d27cd497a1 Jeg gleder meg til endelig å komme som gjest hos andre på julaften :-) Vi har hatt jula hos oss så lenge nå, og det er veldig koselig, men også veldig stress........ Så iår kan jeg bare slappe av og kose meg foran tv en, stikke innom på julevisitt til andre familiemedlemmer vi ikke skal være sammen med på kvelden.
PintSizedDictator Skrevet 6. desember 2012 #22 Skrevet 6. desember 2012 Pinnekjøtt! Og kålrabistappen...herregud *dør* Og så gleder jeg meg masse masse til å se hvor glade jentene mine blir når de får det de ønsker seg av oss Og når de får julestrømpen og pakken fra nissen. Gleder meg til å krype under et pledd med begge to og se tegnefilmer til øynene går i kryss. Gleder meg til alt! Jeg er som en unge når det gjelder Jul.
Spiffie Skrevet 6. desember 2012 #24 Skrevet 6. desember 2012 Jeg gleder meg til tid med familie, ferie, julepynta hus, peiskos, god mat og å få oppleve barnslig jul igjen gjennom min lille gutts øyne. Og mest av alt til å ha blanke dager uten noen planlagte aktiviteter foran meg, slik at jeg kan være spontan og finne på gøy med gutten og mannen min
TPK Skrevet 6. desember 2012 #25 Skrevet 6. desember 2012 Pinnekjøtt!!!!! Åhh, det er lenge siden sist! Få på plass juletre og resten av pynten. Kjøre rundt og levere gaver. Kooose seg med familie. Stjernene i øynene til 2-åringen når han åpner gaver!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå