Gå til innhold

Slank my ass...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ER egentlig denne besettelsen rundt HS' vekt??

Jeg begriper det ikke, jeg altså, det virker jo rett og slett sykelig.

Videoannonse
Annonse
Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Lurer jeg også på. Det må jo bare være missunnelse!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Synes det er ille, når kvinner som er NORMAL vektig, skal bli omtalt som "feit"... Sier vel litt om hvor forskrudd verdenens syn på kroppen har blitt.

Skrevet

Herregud så lei jeg er denne personen som tydeligvis har bestemt seg for å la alle sine mindreverdighetskomplekser gå ut over HS igjen og igjen og igjen. Nok, nå.

Skrevet

Lurer på... Er det en person her på forumet som er sykelig opptatt av Hanne Sørvaag, eller er det liksom et vanlig tema rundt omkring? Er det noen grunn til at hun draes fram i tide og utide?

Hun er ikke feit, hun er normal. Og om hun hadde vært smellfeit så hadde det vært like forbanna teit å skrive slikt om henne på forumet her. Blir helt oppgitt, jeg. Er det rart barn lærer å mobbe når enkelte voksne mennesker oppfører seg sånn?

Skrevet

Tror det må være en person. Virker sykelig opptatt av henne.

Skrevet

Og allikevel er det hun som er en suksessfull kjendis - mens du må nøye deg med å anonymt slenge dritt om andre på nettet.. Tynn = vellykket? Åpenbart ikke alltid, hi!

Skrevet

Jeg synes hun er ganske lubben. Ikke på en stygg måte, men ikke slank. Om det stemmer at hun er 161 og 67 kilo har hun BMI på 25,8, og derfor litt overvektig. So what?

Men hva er problemet til HI? Må være samme bitre person som har startet alle disse trådene? Synes det er skammelig å hetse en person på denne måten.

Skjønte uansett ikke overskriften? Leste hele artikkelen, og kan ikke se noe sted at hverken hun eller andre påstår at hun er slank. Ser at flere i tråden her sier det, men overskriften kom jo før dere svarte...

Synes det er helt supert at hanne viser at man kan være sexy sunn og atletisk selv om man ikke er slank. (For det synes jeg virkelig ikke hun er, selv om trakasseringe fra HI får meg til å få lyst å lyve og si at hun er helt vanlig og slank).

Anonym poster: fe103e899e898ebaea913530ec99d847

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Jeg synes hun er ganske lubben. Ikke på en stygg måte, men ikke slank. Om det stemmer at hun er 161 og 67 kilo har hun BMI på 25,8, og derfor litt overvektig. So what?

Men hva er problemet til HI? Må være samme bitre person som har startet alle disse trådene? Synes det er skammelig å hetse en person på denne måten.

Skjønte uansett ikke overskriften? Leste hele artikkelen, og kan ikke se noe sted at hverken hun eller andre påstår at hun er slank. Ser at flere i tråden her sier det, men overskriften kom jo før dere svarte...

Synes det er helt supert at hanne viser at man kan være sexy sunn og atletisk selv om man ikke er slank. (For det synes jeg virkelig ikke hun er, selv om trakasseringe fra HI får meg til å få lyst å lyve og si at hun er helt vanlig og slank).

Anonym poster: fe103e899e898ebaea913530ec99d847

Ganske lubben? Really?

Skrevet

Hun er ikke feit. Hun har former, og en kraftig kroppsbyggning. Men feit, nei.

Da veit ikke du hva feit er......

Skrevet

Utrolig mye mas om Hanne Sørvaag! Veldig flott dame syns jeg, ikke radmager men absolutt ikke feit.

Det er faktisk naturlig å ha rumpe, pupper og lår!

Tror der sitter en bitter, forsmådd kvinne her og hetser rivalen. Tror de fleste mannfolk tørker siklet når de beundrer henne. Skikkelig sexy og flott dame!

Jeg er også sur på Hanne, skulle gjerne hatt den kroppen og det nydelige smilet;-)

Anonym poster: 9eda7bf1db5f4e52653b752e30764451

Skrevet

Problemer med å se forskjell på pupper og annet kroppsfett ;)?

Anonym poster: e92cf585461dabf81f9adc8afff44410

Skrevet

Ja, hun er slank. Men hun er ikke tynn. Det er to forskjellige ting.. Hva vil du med denne tråden?

Skrevet

Haha...å si att Hanne er feit blir for dumt!! Hun er ikke syltynn, men slank! Flott dame med flotte former! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...