Kirsebær83 Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Hei Jeg har kjent de siste dagen og ekstra mye i dag smerter i halebenet og nedover venstre fot. skal sises at jeg har gått mye i dag,men jeg er bare 8+5 uker på vei. kan dette være tegn på bekkenløsning? er det ikke altfor tidlig å skulle få noe sånt nå? hadde bekkenløsning de tre siste mnd med mitt første barn som nå er 5 år. kjennes litt ut som sist men orker ikke tanken på at det skal begynne allerde nå. Noen med lignende erfaring?
Gjest AnneS Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Høres ut som bekkenlåsning. Det har slått inn for fullt hos meg i slutten av andre trimester, men mulig det går an å få det så tidlig også. Du får Google det og se om det kan passe symptomene dine Bekkenlåsning kan behandles
Puppemamma Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 Høres veldig ut som bekkenløsning ja - jeg fikk det i uke 10 første gang. Denne gang har jeg hatt hjemmekontor og sittet MYE på sofaen - men bekkenet er veldig bra - BANK i bordet! - er 37+3 i dag Får heller trene og være i aktivitet når jeg har blitt 2barnsmor
Puppemamma Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 har forresten hørt noe om at når smertene sitter bak er det ofte låsning, mens når det sitter foran er det løsning.. men ikke sikker på det altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå