Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes gutten min på 6 er ganske kraftig.han har vært ganske kompakt hele livet siden fødselen, men synes d virker som han legger på seg så fort.. han spiser helt normalt og får normal kost.. hva kan dette komme av? kan d ha noe med kolesterolet å gjøre? tenkte skulle høre med lege i neste uke. han er å veldig sårbar og blir veldig fort sint for alt..hadd d en ganske lang periode no.. noen med erfaringer, i samme situasjon eller som har noe å dele ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er normal kost hos dere da? Og hva gjør han ellers? Skjulte kalorier + inaktivitet er lett å overse...

Skrevet

er no vanlig mat som de fleste spiser.. han er ikke med på noe aktiviteter men er ganske aktiv likevel :)

Skrevet

Veier han mye mer enn gjennomsnittet? Syns nå barn skal være litt kompakte jeg å ville ikke bekymret meg noe særlig før 10 års alderen.... Mi jente er også god å rund, kanskje ikke akkurat kraftig men gjerne litt mer på kroppen enn mange andre i klassen f.eks,man ser ho får mat liksom... Men vkta er helt normal å ho har det greit å da er jeg fornøyd :)

Skrevet

har er 30 kg..han ligger på kurven sin men synes bare han legger så fort på seg..vises så godt på klær osv å..vet ikke jeg hva som er gjennomsnittet men d er helst sikkert ikke så mye..likevel om han er kompakt og lang

Skrevet

Hvor lang er han da? Min 6,5 åring veier 20 kg og er ca 120cm.

Skrevet

han bruker 134.140 i bukser.. 128 blir for kort

Skrevet

Min på 6.4. Veier 30 kilo og er 130 lang.

Ser ikke tykk ut, men heller ikke slank

Skrevet

men jeg synes han har lagt på seg så fort.. er jo umulig finne vanlige bukser utnom joggebukser..prøvde ei på 12 år idag med strikk men passet akkurat.. men så er jo kleian litt smal men læll...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...