Gå til innhold

Nå skal jeg koose meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kopp gløgg med en skvett rødvin oppi! Julemusikken står på i bakgrunnen, så da setter jeg i gang med å lage julepynt :-) Elsker førjulstiden, alt med den! Samboer jobber i kveld, så da har jeg god tid til sånn :-)

Hva gjør dere i kveld da? Og forresten; har noen tips til julepynt man kan lage selv? Tenker da noe litt anna enn dorullnisser ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Her er ungene i seng, mannen på jobb og jeg selv har slengt meg ned i sofaen med pcen.

Har hatt storhandel av julegaver i dag, så skal straks pakke inn de siste.

Ikke store planer med andre ord ;)

Skrevet

Så koselig! Jeg har faktisk laget nesten all julepynten selv i år. Det er fordi det må være mange myke ting, så gulltopp ikke kan ødelegge eller skade seg på. Jeg har f.eks laget pomponger til å ha på juletreet og papirgirlandere.

Jeg skal bare sitte i sofaen i kveld, kanskje se om det er noe på tv for en gangs skyld. Har akkurat hatt en liten vaske og rydderunde i huset, så nå skal det slappes av :D

Skrevet

Jeg skal også straks KOOOSE meg. Isbilen har nettopp vært her, og jeg har en flunkende ny pakke med Pære-is i fryseren. Jeii!!!

Skrevet
Jeg skal også straks KOOOSE meg. Isbilen har nettopp vært her, og jeg har en flunkende ny pakke med Pære-is i fryseren. Jeii!!!

Åh, pære-is.......! *savn*

Skrevet

Her er ungene i seng, mannen på jobb og jeg selv har slengt meg ned i sofaen med pcen.

Har hatt storhandel av julegaver i dag, så skal straks pakke inn de

Så koselig, elsker å pakke inn julegaver :-)

Skrevet

Guds gave til kvinnen! ;)

Skrevet

Bakverket: har du en blogg eller noe med bilder av det du har laget? Vil gjerne se om det er mulig :-) Trenger all inspirasjon jeg kan få. Har kikket en del i panduro sin katalog, mye å hente der. Så har fått laget noe hvert fall :-)

Skrevet
Her er ungene i seng, mannen på jobb og jeg selv har slengt meg ned i sofaen med pcen. Har hatt storhandel av julegaver i dag, så skal straks pakke inn de
Så koselig, elsker å pakke inn julegaver :-)

Jeg også :D

Skrevet

Amen!

Skrevet

Amen!

Og sjokolade da, ikke glem SJOKOLADE! *fråtser*

Skrevet

Etter en lang dag med julegavesgopping og innpakking av innkjøpene er resten av kveldens planer veldig kjedelige: klippe håret til samboer:-P

tips til julepynt.. jeg prøver meg på å lage julekrybbe i trolldeig da:-P ellers er det meste av julepynten her kjøpt i butikk:-P

Skrevet

Det hørtes kos ut.

Her har vi fyrt i peisen og finni posen med klementiner.. namm..

Du kan jo lage slike flettekurver, men i stoff og ikke papir. Da holder de mye lengre og ser finere ut også..

eller så pleide vi å lage popcorn girlander da jeg var yngre.. farget popkornet i konditorfarge som var full med glitter.. de ble kjempefine og henger på treet til pappa enda :D

Skrevet

Jeg synes det er så fint med megastore hjerter med f.eks. navn til familien i :) Pleier å henge det på veggen med en silketråd. I år får tre store pepperkakehjerter plass i gangen, i to av hjertene skal mitt og datteren mitt sitt navn stå, i det siste skriver jeg "Velkommen".

Skrevet

Oi så flinke dere er som lager julepynt selv da! :)

Jeg ligger godt slengt på sofaen, og her blir jeg...;) er så utrolig sjessen, og når dere skriver om is får jeg ikke mindre lyst på :P har is i frysa, men frysa er i garasjen :P så siden jeg sitter fast i sofaen ikveld så får jeg heller drømme om det.. ;) like greit siden jeg er på slankern!

Skrevet

Jeg synes det er så fint med megastore hjerter med f.eks. navn til familien i :) Pleier å henge det på veggen med en silketråd. I år får tre store pepperkakehjerter plass i gangen, i to av hjertene skal mitt og datteren mitt sitt navn stå, i det siste skriver jeg "Velkommen".

Ikke silketråd da... Men silkebånd så klart :D

Skrevet

popcorngirlandere hørtes jo litt koselig ut da, men det får jeg overlate til ungene :P Må hvert fall prøves :D Noen som har oppskrift på trolldeig forresten ? Ikke laget det siden jeg var jentunge..

Skrevet

Amen!

Ååå sjokolade... Ikke skriv om mer godt nå! :P

Skrevet

Jeg synes det er så fint med megastore hjerter med f.eks. navn til familien i smile.png Pleier å henge det på veggen med en silketråd. I år får tre store pepperkakehjerter plass i gangen, i to av hjertene skal mitt og datteren mitt sitt navn stå, i det siste skriver jeg "Velkommen".

Det var jo kjempelurt da. Dumt jeg ikke spurte om dette i går, da vi faktisk bakte pepperkaker :P Får bli en vending til da tenker jeg :D

Skrevet

Isen var forresten jævlig god ;)

Da logger jeg av.. og koser meg med opptak av amazing race, så får dere andre bare sitte der og være misunnelige ;D

Skrevet

Amen!

Prøv popcorn med sukker på, DET er godt det. (ja, jeg er litt merkelig)

Skrevet

http://lidyll.blogsp...g-pompomer.html

Her er pompongene jeg har laget, men det er ikke min blogg. Men anbefaler deg å kikke litt på denne, her får du masse inspirasjon også er det så duse og behagelige bilder!

Tusen takk for link, skal kikke :D

Skrevet

Amen!

Prøv popcorn med sukker på, DET er godt det. (ja, jeg er litt merkelig)

Tror ikke jeg trenger ENDA mer å sjesse på :P men ja, vil faktisk tro det er godt! Når jeg har vært på kino i utlandet har det vært sukker de fleste har tatt på. Men jeg har ikke fått meg til å prøve det allikevel :P

Skrevet

Jeg har endelig dalt ned i sofaen etter å ha løpt opp og ned til minsten som har våknet et par ganger allerede. Håper han sover godt nå...

Jeg har funnet frem Soloen og en pakke Saltsild, og etterpå skal jeg ta meg en Lollipop-is! Nam nam :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...