Gå til innhold

MA..

venterpå nr 3 ♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi hatt en ny MA! :( Første gang var i aug, var da 12uker når d begynte å blø, men d hadde logget dødt siden 8uke! Og nå i dag fant vi uat at vi har en til.. Er i dag 11+6, men fosteret har logge dødt i en uke.. Utrolig vanskelig å forstå at dette skjer for andre gang! Har heldigvis ei nydelig jente her hjemme på 4år som lyser dagene opp.. Nå er d bare å la kroppen få hvile og så prøve igjen :) Skal på sykehuset i morgen og få tabelettene såvi kan få dette ut a verden! Rakk aldri å få de tabelettene sist gang, å d vil æ absolutt ikke gå igjennom igjen! :/

Årh, måtte bare få dette ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HUff føler med deg ! håper dere lykkes snart :)

Skrevet

Huff så grusomt!Ord blir fattige... Varm klem til deg.

Skrevet

Huff så leit! Ta vare på hverandre, håper dere snart får en lillesøster eller bror til jenta :)

Skrevet

Takk for at dere tok dere tid til å lese og svare! :) Ja, håper virkelig d kommer en ny spire og at den holder seg der inne <3 Må bare la kroppen få hvile litt nå !

Skrevet

Føler med deg, har selv 2 SA i uke 7 og 8 bak meg, samt en MA i uke 14.. Og siste gangen der var det jo en liten minibaby som kom ut, en liten voksdukke med hender og føtter, ører, nese og øyne...

Ble ganske heftig for meg også, iom at jeg mistet vanvittig mye blod og måtte ha overføringer til slutt.

Unner virkelig ikke min verste fiende det der..

Håper du blir gravid igjen fort, og at alt går som det skal neste gang! Klem

Skrevet

Huff, er heilt uvirkelig at d skjer! Å at de egentlig ikke har noen ordentlig svar på hvorfor d skjer :/ Unner heller ikke noen dette her! Er en heilt forferdelig situasjon å gå igjennom!!

Ååå herligfred!! D må være noe a d verste å se.. Off, fikk heilt vondt nå.. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...