Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Med de to andre ungene harjeg opplevd fosterbevegelser og spark som kos. Tidsvis vondt og ubehagelig når de har vær tmot blære eller ribbein, men kos likevel. Denne gangen føles det bare feil ut.. Er i uke 24, og de siste 4 ukene siden jeg har kjent spark nokså regelmessig, har jeg på en måte bare kjent dem inne i nedre del av magen. Vanskelig å forklare, men det er ikke spark mot selve magen, slik at jeg (etterhvert skulle kunne) kjenne dem utenpå. Det er som om ungen prøver å sparke seg vei ut av underlivet Noen som har kjent det slik? Det er bare ubehagelig og irriterende.. Anonym poster: d23e64faa7ba14f4b8c29727526bb08f
Kanutten83 Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Sånn har det vært med denne babyen også... Med gutta så var det bare kos, ikke noe ekkel sparking, men veslemor trivdes veldig godt i seteleie og sparka nedover. Kjentes nesten ut som om hun skulle sparke gjennom livmorhals og alt. Skikkelig ubehagelig og ekkelt. Ble bedre da hun snudde seg med hodet ned rundt uke 30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå