Gå til innhold

Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som på tross av et greit forhold, faktisk fantaserer litt om at ektefellen skal være utro, slik at du da har en veldig legitim grunn for å gå ifra ham/henne?

Burde jeg ta det som et tegn på at noe er fundamentalt i veien med forholdet, eller er det en vanlig tanke å ha?

Anonym poster: 4a42fdb0197645a2f8015dfa55b75869

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er så vanlig nei.

Anonym poster: d599337d0226cfa8c771807882273485

Skrevet

Vi har et veldig variabelt forhold, men jeg leter ikke etter en legitim grunn til å gjøre det slutt.. Det høres ikke helt normalt ut i mine ører i hvert fall..

Anonym poster: f0c0295ecc33b2e2f424cb6ae85cb800

Skrevet

Nei... Utenfor normalområdet i min bok.

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Eh, nei. Da et det noe feil i forholdet!

Skrevet

Nei, er du gal... Hadde mannen mn vært utro, hadde jeg blitt knust.

Skrevet

Aner ikke om det er normalt, men får ikke håpe det.

Skrevet

Takk for svar alle..Jeg vet ikke om jeg EGENTLIG ønsker det, eller om det bare er en slags syk fantasi, skjønner dere? Det er vanskelig å forstå, vet..men burde kanskje være en pekepinn på at noe er litt galt ja.

Anonym poster: 4a42fdb0197645a2f8015dfa55b75869

Skrevet

Nei, herregud, bare tanken på at min kjære skulle være utro gjør meg kvalm og trist. Ønsker meg absolutt ikke en grunn til å gå fra ham!

Skrevet

Ikke normalt.

Anonym poster: c376aa8246b5bba011ddff00d2f7d7b3

Skrevet

Har det slik selv, men så har forholdet vårt skranta i ett par år nå. Endel av meg har lyst til å ut av forholde, men en annen del av meg vil være. Så ja noen ganger ønsker jeg å ta han i utroskap så jeg kan få tatt valget engang for alle og bli ferdig. Men nå som det har dukka opp en trussel i forholde, ei som tydlig legger ann på han, så sitter jeg rett og slett og er livredd noe skal skje og at det skal utvikle seg noe mellom han og ho.

Anonym poster: ac56cae04ec304b8735f8711dfe9bd0d

Skrevet

Nei, ikke normalt! Høres ikke ut som at dere har noe godt forhold :(

Anonym poster: d9a96d3ecf5ab9b024487553dd8e0c43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...