Gjest Mrs. Careface Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Hatt sertifikatet i snart 5 år og ikke hatt et eneste lite uhell. Nå som vi har relativt ny bil måtte de jo skje -.- Var en bil bak meg som skled rett inn i rumpa på bilen min. Kom heldigvis bare en bitte bitte liten ripe og heldigvis at ikke farta var større for jeg hadde 1-åringen i baksetet
Gjest Miryks Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Huffda :s gruer meg til jeg har min første kræsj Men bra det bare var en liten ripe, og forhåpentligvis slapp du med skrekken
♥Madam Mim♥ Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 huff det er så ekkelt å være i ulykker!!! eg hadde min første ulykke når jeg hadde hatt lappen i 6 år. Motgående bil mistet fremhjulet sitt i ca 80 km/t. Rett i fronten på bilen min. Halve fronten helt inn til hjulet var borte vekk på bilen min!! Fy søren for et smell det var!!! Andre gangen var det en bil som kom over i min kjørebane, men da røk heldigvis bare sidespeilet. Heldigvis var jeg alene i bilen og har ikke vært i ulykke med min datter i bilen.
Mistletoe and wine Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 Godt det gikk bra! Husk å bytte barnesete i bilen nå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå