Gå til innhold

er dette bekkenløsning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

aldri hatt det før, men det er møkkvondt nå. Spesielt i nedre korsrygg og utover bekkenet. Stråler nedover rumpa og lårene.

 

Kommer i rykk og napp. Av og til etter at jeg har sittet mye (har eksamen snart), etter jeg har bøyd meg mye, gått lang tur osv. Spesielt på ettermiddagen og kvelden.

 

Gjør vondt å løfte bena når jeg går og vondt å skifte stilling. Det beste er å ligge men blir gal av det.

 

Vi har ikke råd til mengder med fysio, får bare dekket egenandelen dersom jeg har gangvansker. Har jo det, men bare i perioder

 

Anonym poster: b2a739227cd9b7731b257d8c8c70c166

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som bekkenløsning ja. Er du gravid?

 

Anonym poster: 91e6afdc72bccbeef96383472478666c

Skrevet

Ikke sikkert det er bekkenløsning. Uansett må du ikke ligge hele tiden! Ut og gå så mye du orker for å styrke bekkenmuskulaturen og musklene rundt! Da kan det bli bedre eller i det minste holde det i sjakk! Hvor langt har du kommet?

 

Anonym poster: 6c817a85a52b6a455354a5a2b41819ad

Skrevet

Når man har bekkenøsning med gangvansker vil man kunne få dekt opptrening med fysio gjennom hele svangerskapet og opp til 6 mnd etterpå. jeg har det slik du har det, og får dekt alt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...