Gå til innhold

Haster! Droppe babysvømming i kveld pga kulde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal egentlig på babysvømming i kveld, men vurderer å droppe det pga kulda. Kjipt, for det er et kurs som allerede er betalt for. Minus 10 her nå. Snakk om å gå utendørs i 150 meter, + biltur på 15 min hver vei. Baby er 3mnd. Hva ville dere gjort?

Anonym poster: 608796914bf3e2af3967093da6022ef4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde dratt. Pakk godt inn og legg et teppe over de få meterene. Kos med babysvømming!

Anonym poster: 018426194e5ac54bc4c5e514ed5eccd8

Skrevet

Bare start bilen 5-10 min før dere skal dra slik at bilen er god og varm. Samme når dere skal hjem, hør om ei av dine "medsvømmere" kan passe babyen din i to min mens du løper ut og starter opp bilen.

Anonym poster: 7d0db834a40cbdc1cfbb29e221cd23dd

Gjest Julia1984
Skrevet

Bare start bilen 5-10 min før dere skal dra slik at bilen er god og varm. Samme når dere skal hjem, hør om ei av dine "medsvømmere" kan passe babyen din i to min mens du løper ut og starter opp bilen.

Anonym poster: 7d0db834a40cbdc1cfbb29e221cd23dd

Leste du ikke hovedinnlegget? 150 meter å gå til bilen. Er vel ikke lett å gå fea bilen på tomgang så langt borte.

Hi, du kan fint dra!! Husk at det kan være -10 i mange uker fremover

Skrevet

Ville dratt. 150 meter er ikke langt å gå, myen ha på dress, god lue, og ha ett teppe rundt barnet

Skrevet

Jeg håper du tuller, og at du ikke seriøst vurderer å droppe kurset fordi det er 150 meter å gå til bilen??? Hvordan har du da tekt å overleve resten av vinteren?

Anonym poster: bd9e6df002c6a9a7af355e0ed28eeaaa

Gjest peacock
Skrevet

Å ikke ville gå 150 meter fordi det e minusgrader er intet mindre enn hysterisk. Bruk evt litt ekstra tid etter bading slik at dere blir godt varme - et tips er å legge håndklædet til babyen i badstuen mens dere dusjer. Et par minutter i badstuen for babyen er også kjempefint (og ble anbefalt av svømmelæreren vår).

Med varme klær og lue går dette helt fint, 150 meter tar maks 2 minutter å gå...

Gjest peacock
Skrevet

Jeg hadde ikke gått. 10 minus er mye for små lunger. Anbefales å holde de minste inne dersom det er kaldere enn 5 minus.

http://www.klikk.no/foreldre/article533377.ece

Anonym poster: 614a033e70567759e99d9f8205088f85

5 minus? Er jamen rart så mange er live idag... Vi bor i Norge! Å unngå temperaturer under -5 er rett og slett umulig for de fleste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...