Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Fikk min første iPhone i dag..Nå holder jeg på å fylle inn språk og land osv..når jeg kommer til "velg nettverk" vet jeg ikke hva jeg skal gjøre? det kommer opp to sikkerhetsaktiverte nettverk og stå står det annet der man må fylle inn navn på nettverk? Jeg høres nok ut som en idiot, jeg har null peiling på internett og teknologi og har ingen anelse hva jeg skal gjøre..Går det an å bare kontakte operatør og be de fikse hele skiten? For nett må jeg ha. bruker jo facebook og mail..hvem skulle tro det egentlig Anonym poster: 52898c4cb55d5198c7433e0166792189
*Miss Flua* Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Du må velge det nettet som tilhører deg! Så lenge ett av de to som står der er ditt også må du ha passordet for å komme deg på
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 Hvor finner jeg passordet hen da? :S HI Anonym poster: 52898c4cb55d5198c7433e0166792189
Nettie+jentungen Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 Om du har trådløst nett logget du på det. Om ikke hopper du over det steget, da bruker du mobilnettet når du er på nett. I etterkant kan du logge deg inn på trådløst nett du vil bruke/har tilgang til.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #5 Skrevet 5. desember 2012 Passordet har dere laget selv (eller fått fra de som leverer internettet ditt). Ikke sikkert det er passord der da Anonym poster: 23d9e589ead136193a91f0f4ba357587
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå