Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 3t siden forrige runde med spy og diaré. Nå har hun spist litt og ser bedre ut anta at vi endelig er ferdig for denne gang?? Anonym poster: a7cd6838cecab9631330456c45786890
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Her hjemme holder vi på, gutten har vært syk siden helga. Hadde diare i går morges, og opphold til i dag morges Blit aldri ferdig. Nå har vi voksne blitt dårlige også. Anonym poster: bcbf4ece8b86990ebce22c09c54a00c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå