Gå til innhold

Gyngehest til 4000 kr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har planer om å kjøpe gyngehest til jenta mi på 1 år.. Og da har jegfunnet en god gyngehest som passer henne i ca 1 år, max 2 på lekebutikk til 700 kr.

Men, jeg har også funnet en nyydelig håndlaget gyngesau med ekte ull, til 4000 kr. Den er så fin at den kan stå til pynt i stua i masse år, og senere på hennes rom.. Hva hadde dere kjøpt?

Anonym poster: 8e91bb9040cf445ff1b79e1a616d97b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kjøpt noe midt i mellom. Jeg ser for meg at den i ull lukter sau, og det er ikke noe jeg vil ha i stua selv om den har meier.

Skrevet

Lekebutikken sin.. Jeg og kan bli fristet til å kjøpe dånne fine ting, men må ta meg i nakken. Synes helt ærlig det er tull å bruke 4000 på en gyngehest.. Sorry ;)

Skrevet

Hadde nok kjøpt en gyngeelg fra IKEA til en billig penge. De er litt kule også synes jeg.

Skrevet

Hadde jeg hatt råd, hadde jeg glatt kjøpt den til 4000.

Skrevet

sjekk sprell.no, der har de en fin sau til ca 1200.

Anonym poster: 967f14308c0d00c076da6505e22bd375

Skrevet

Nei, den gyngeelgen er ikke aktuell, hun er jo bare året.. Hun ramler jo av på ett øyeblikk. Eller prøver å reise seg på den, og slår seg.

Nei, både den gyngesauen og gyngeeselet var jo i mykt stoff, den på lekebutikken hadde i tillegg rygg, så den er jo mest barnevennlig..

Hm, jeg vet ikke. Jeg har jo egentlig ikke råd, men jeg kan jo ta meg råd, da..

Hi

Skrevet

Hvis den till 4000 er i veeldig god kvalitet, kan den jo arves i generasjoner :) blir gøy for evt. barnebarn

Anonym poster: 967f14308c0d00c076da6505e22bd375

Skrevet

Gyngesauen uten tvil. Hvis du først har penger til den. Den er nyyydelig og etter ti år like fin.

Skrevet

Hadde ALDRI i livet kjøpt den til 4000!!! Vi har en til 2-300 kr, den har omtrent ikke vært i bruk.

Skrevet

Billigst mulig ;) Er ikke alle barn som like å gynge engang :P Her har barna hatt tilgang til gyngehest, men den fenget ikke noe særlig.... Hadde revet meg i håret av ergelse om jeg da hadde brukt 4000?? på en slik...

Anonym poster: fd4c44c707dd5fc4ea389d800d48bb7a

Skrevet

Om jeg hadde hatt så mye penger til rådighet hadde jeg heller blitt fadder til et par ekstra plan-barn. Jeg hadde fått en vond og flau smak i munnen om jeg hadde kjøpt gyngesau til 4000... Men det er meg.

Skrevet

Gyngesau til 4000,-?? Du tuller nå?

Jeg kjøpte Pippi Gyngehest til jenta mi da hun var 1 år og jeg syntes at den var dyr for en gave til en 1-åring. Kostet 700,-

Skrevet

Hehe, okei, dropper gyngesauen..:) og skal ta med jenta mi og sjekke om hun liker det gyngeeselet før kjøp.. Takk for svar! :)

Skrevet

Nei, den gyngeelgen er ikke aktuell, hun er jo bare året.. Hun ramler jo av på ett øyeblikk. Eller prøver å reise seg på den, og slår seg.

Nei, både den gyngesauen og gyngeeselet var jo i mykt stoff, den på lekebutikken hadde i tillegg rygg, så den er jo mest barnevennlig..

Hm, jeg vet ikke. Jeg har jo egentlig ikke råd, men jeg kan jo ta meg råd, da..

Hi

Bare et tips... Leker blir som regel utrolig møkkete etterhvert... Ikke akkurat lett å kaste en gyngehest el. l i vaskemaskinen.

Anonym poster: d667a97251ccf878ba6e574447ebe6d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...