Jettanicole Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Bestevennina til min samboers stesøster spurte om min samboer kunne hjelpe henne med å sette opp ett kjøkken siden typen hennes ikke hadde tid. For da hele jobben skulle han få 2000 kr. Men unerveis så ble det ødelagte skruer som var litt dårlige, så fikk samboeren min borret feil i veggen og traff en ledning så hele strømmen gikk ( han visste ikke at det var noe ledning der, han borret i ett hull som var der fra før av) også fikk han rivet av en bit på ett kjøkkenskap da han skulle skru sammen skapene,da hullet i skruen ble ødelagt så han mistet grepet. Alt i alt synes jeg samboeren min var flink å stilte opp for å hjelpe henne to lange kvelder. Det var jo ikke meningen at alt det skulle skje så det ble mer utgifter for henne, for han var bare uheldig. Også rakk han ikke å komme halveis siden han ikke fikk gjort så mye den første kvelden pga teite skruer som skulle inn i en betongvegg. Hun har kommet å spurt hvor mye han vil ha for det han hjalp henne med, men så plutselig var det akkurat som om hun prøvde å unngå meg på jobben, siden vi da er i samme lunsjgjeng og har felles bekjente. Da ble vi lei av å vente til hu kom til oss å spurte igjen så jeg sendte hu en melding på om hu hadde tenkt noe mer på pris hun skulle gi han...er en del uker siden så vi har ventet en stund. Men så svarer hu at det ble en del utgifter pga de skadene som skjedde og da siden han gjorde nesten halvparten bare,da typen hennes fikk tid til å hjelpe henne og overtok etterpå. Så hun mener at det går opp i opp ved å ikke gi samboeren min noen ting for det han har hjulpet henne med. Han holdt tross alt av to kvelder etter hverandre og jeg måtte komme etter jobb og stå der til han var ferdig siden vi bare har en bil. Så merker at jeg blir utrolig forbanna over sånne utaknemlige mennesker som ikke setter pris på hjelp de får......da kunne hun droppet å spurt om hjelp da, de hadde helt sikkert fått ødelagt litt selv også. Så nå lurer jeg på, overdriver jeg, eller har jeg rett til å bli forbanna?
Gjest Malore Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Eh, nei det gjør du ikke... Han skulle få 2000 og de burde han få...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå