Gå til innhold

Graviditet og jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk akkurat vite at dersom jeg ikke var gravid med nr 2 ville de tilbudt meg en lederstilling med årslønn på over 500 000. Det ville bety at jeg gikk 100 000 opp i lønn og fikk en knallstilling på CV'en - jeg har bare jobbet i 1 år etter at jeg var ferdig utdannet.

Men neida, da lyser de den heller ut og finner en ekstern. For de kan ikke vente 6 mnd+ på meg. Har ingenting å komme med - de har aldri tilbudt meg stillingen i utgangspunktet og jeg skulle egentlig ikke vite det.

Herlig i Norge dere! Vi som er så forbanna likestilte.

Anonym poster: 2aad38265326cfa8ae1b4d91c9a48f03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk akkurat vite at dersom jeg ikke var gravid med nr 2 ville de tilbudt meg en lederstilling med årslønn på over 500 000. Det ville bety at jeg gikk 100 000 opp i lønn og fikk en knallstilling på CV'en - jeg har bare jobbet i 1 år etter at jeg var ferdig utdannet.

Men neida, da lyser de den heller ut og finner en ekstern. For de kan ikke vente 6 mnd+ på meg. Har ingenting å komme med - de har aldri tilbudt meg stillingen i utgangspunktet og jeg skulle egentlig ikke vite det.

Herlig i Norge dere! Vi som er så forbanna likestilte.

Anonym poster: 2aad38265326cfa8ae1b4d91c9a48f03

Ta kontakt med fagforbundet. her sier arbeidsgiver rett ut at du blir forbigått PÅ GRUNN AV graviditeten, og det er ikke lov. Fagforbundet tar tak i slike ting.

Anonym poster: f765f14b8fc277ff4e9b598c8f4278ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...