Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Jeg vet jeg får tilbud om opprykk på jobben etter permisjon... Lederstilling med høyere lønn, mer ansvar osv... Har alltid trodd det var det jeg ønsket meg, men nå VIL jeg plutselig ikke. Har jobbet i stillingen tidligere så vet hva det innebærer. Mindre fritid bl. annet... Sliter litt med hvordan jeg skal få sagt til sjefen at jeg ikke vil... Tror ikke hun engang tenker på muligheten for at jeg sier nei... Er jeg helt rar? Anonym poster: 07772a8276710b45ec333ab45b2612c7
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 skjønte ikke helt hva du mente med at du er rar.. er det fordi du takker nei til en stilling med høyere lønn og mer ansvar eller fordi du har vanskelig for å si nei? uansett synes jeg ikke du er rar. helt normalt å synes det å si nei er vanskelig og også å prioritere fritid fremfor jobb. Anonym poster: 8afe380f35bae3538228c55367809538
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå