Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Venter en liten pjokk men aner ikke hva jeg skal kalle han!:S Jeg liker spesielle navn. Gjerne litt stødige navn. Ikke "vanlige" navn. Gjerne norrønt ect. Navn jeg liker: Troy, Kian, Theo. Har fra før ei jente som heter Alva. Anonym poster: 92b19d14ebbc7b72fe40e91c2a5a08d1
Februargullet2013 Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Theo eneste jeg likte ut av dine . Trym Odin Brage Emil Viljar Sindre Magnus
It's all about me Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 Jeg er veldig glad i Kian, men det ble nedstemt av mannen.
Caprica Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 Hunden til foreldrene mine heter Trym, så jeg syns Trym blir feil på en.liten gutt hihi Theo er fint!
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 5. desember 2012 #5 Skrevet 5. desember 2012 Kian min har jo det fineste navnet i verden Jeg liker Agnar. Synes det er dødskult.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #6 Skrevet 5. desember 2012 Flere forslag? Magnus, Sindre og de fleste forslagene over her blir for vanlige hi Anonym poster: 92b19d14ebbc7b72fe40e91c2a5a08d1
lyccke Skrevet 5. desember 2012 #7 Skrevet 5. desember 2012 Theo, Matheo, Lian, Milo, Milio, Ailo, Adrian? Tomas Augustin har også vært en favoritt lenge, men det er uaktuelt for bf her.
L-8 Skrevet 5. desember 2012 #8 Skrevet 5. desember 2012 Theo er vel hverken veldig stødig eller spesielt... Heller søtt. Enig i at Agnar er kult! Og hva med Sigve, Vegard, Vebjørn, Falk, Brage, Heine, Aslak, Emrik, Imre...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #9 Skrevet 5. desember 2012 Ikke at norrønt navn akkurat, men jeg synes Max er skikkelig sterkt og stødig. Anonym poster: 94a0b160bbe4ab314763ef2527d1c04d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #10 Skrevet 5. desember 2012 Trenger ikke være norrønt altså Bare uvanlig, gjerne stødig og spesielt navn er jeg på utkikk etter:) hi Anonym poster: 92b19d14ebbc7b72fe40e91c2a5a08d1
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #11 Skrevet 5. desember 2012 Theo er igrunnen veldig vanlig nå til dags. Og ikke særlig stødig! Mer femi syns jeg da. Jeg har en venninne som fikk en liten Max. Nydelig til en liten pjokk og stillig til en mann!! Anonym poster: f2b248d57215bf2eb556314a34f2e979
3 nøtter til Askepott Skrevet 5. desember 2012 #12 Skrevet 5. desember 2012 Njord Frikk Ask Mandius Vilje Viljar Ravn Hauk
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #13 Skrevet 5. desember 2012 Odin Brage og Eirik er stødige og norrøne navn. Ikke altfor mange som heter det heller, kanskje med unntak av Eirik som jo har blitt mer vanlig igjen.. Anonym poster: 9b333ae8bf1e9d7f18296d29763b2cd0
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #14 Skrevet 5. desember 2012 Njord Frikk Ask Mandius Vilje Viljar Ravn Hauk Er ikke Vilje jentenavn? Anonym poster: 9b333ae8bf1e9d7f18296d29763b2cd0
3 nøtter til Askepott Skrevet 5. desember 2012 #15 Skrevet 5. desember 2012 Njord Frikk Ask Mandius Vilje Viljar Ravn Hauk Er ikke Vilje jentenavn? Anonym poster: 9b333ae8bf1e9d7f18296d29763b2cd0 Har hørt en gutt som heter det. Kan godt være det blir brukt på jenter også, men i norrøn mytologi er det ett mannsnavn.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #17 Skrevet 5. desember 2012 Njord Frikk Ask Mandius Vilje Viljar Ravn Hauk Er ikke Vilje jentenavn? Anonym poster: 9b333ae8bf1e9d7f18296d29763b2cd0 Nei, det er Vilja som er jentenavn Anonym poster: 1a6ea64683fcb917530e37989eaf1561
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #18 Skrevet 5. desember 2012 Njord Frikk Ask Mandius Vilje Viljar Ravn Hauk Er ikke Vilje jentenavn? Anonym poster: 9b333ae8bf1e9d7f18296d29763b2cd0 Nei, det er Vilja som er jentenavn Anonym poster: 1a6ea64683fcb917530e37989eaf1561 Du søkte på kvinnenavnet: Vilje Det er 150 kvinner som har Vilje som første fornavn. Det er 98 kvinner som har Vilje som eneste fornavn. Du søkte på mannsnavnet: Vilje Det er 3, 2, 1 eller 0 menn som har Vilje som første fornavn. Anonym poster: a61c413fb05d32b8f4a9782d8ede26bf
Anja83 Skrevet 5. desember 2012 #19 Skrevet 5. desember 2012 Jeg foreslår Adam som min lille gutt heter. Et vakkert og stødig navn som ikke virker så vanlig (kjenner ingen andre barn som heter det).
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #20 Skrevet 5. desember 2012 Tord kanskje? Anonym poster: 135ebae06b386f615a470037cef31ee4
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. desember 2012 #21 Skrevet 5. desember 2012 Arthur,Isak,Albert,Alfred,Henry, Augustus,Einar,Scott,Iben,Edward,Mikkel,Eirik,Snorre,Emrik,Heidar,Herman,Michael,Edwin.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #22 Skrevet 5. desember 2012 Gutten min heter Roald, hva synes du om det? Jeg liker Kian av dine Anonym poster: 8bff8198acdcc4a091d59745b8a97368
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå