Gå til innhold

Hjelp ang. Guttenavn!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter en liten pjokk men aner ikke hva jeg skal kalle han!:S

 

 

Jeg liker spesielle navn. Gjerne litt stødige navn. Ikke "vanlige" navn.

Gjerne norrønt ect.

 

Navn jeg liker: Troy, Kian, Theo.

 

Har fra før ei jente som heter Alva.

 

Anonym poster: 92b19d14ebbc7b72fe40e91c2a5a08d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Theo :) eneste jeg likte ut av dine :).

 

Trym

Odin

Brage

Emil

Viljar

Sindre

Magnus

Skrevet

Jeg er veldig glad i Kian, men det ble nedstemt av mannen.

Skrevet

Hunden til foreldrene mine heter Trym, så jeg syns Trym blir feil på en.liten gutt hihi

Theo er fint!

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Kian min har jo det fineste navnet i verden ;)

 

Jeg liker Agnar. Synes det er dødskult.

Skrevet

Flere forslag? Magnus, Sindre og de fleste forslagene over her blir for vanlige :) hi

 

Anonym poster: 92b19d14ebbc7b72fe40e91c2a5a08d1

Skrevet

Theo, Matheo, Lian, Milo, Milio, Ailo, Adrian?

 

Tomas Augustin har også vært en favoritt lenge, men det er uaktuelt for bf her.

Skrevet

Theo er vel hverken veldig stødig eller spesielt... Heller søtt.

Enig i at Agnar er kult! Og hva med Sigve, Vegard, Vebjørn, Falk, Brage, Heine, Aslak, Emrik, Imre...

Skrevet

Ikke at norrønt navn akkurat, men jeg synes Max er skikkelig sterkt og stødig.

 

Anonym poster: 94a0b160bbe4ab314763ef2527d1c04d

Skrevet

Trenger ikke være norrønt altså:) Bare uvanlig, gjerne stødig og spesielt navn er jeg på utkikk etter:)

 

hi

 

Anonym poster: 92b19d14ebbc7b72fe40e91c2a5a08d1

Skrevet

Theo er igrunnen veldig vanlig nå til dags. Og ikke særlig stødig! Mer femi syns jeg da. Jeg har en venninne som fikk en liten Max. Nydelig til en liten pjokk og stillig til en mann!!

 

Anonym poster: f2b248d57215bf2eb556314a34f2e979

Skrevet

Njord

Frikk

Ask

Mandius

Vilje

Viljar

Ravn

Hauk

Skrevet

Odin Brage og Eirik er stødige og norrøne navn. Ikke altfor mange som heter det heller, kanskje med unntak av Eirik som jo har blitt mer vanlig igjen..

 

Anonym poster: 9b333ae8bf1e9d7f18296d29763b2cd0

Skrevet
Njord Frikk Ask Mandius Vilje Viljar Ravn Hauk

 

Er ikke Vilje jentenavn?

 

Anonym poster: 9b333ae8bf1e9d7f18296d29763b2cd0

Skrevet
Njord Frikk Ask Mandius Vilje Viljar Ravn Hauk

 

Er ikke Vilje jentenavn?

 

Anonym poster: 9b333ae8bf1e9d7f18296d29763b2cd0

Har hørt en gutt som heter det. Kan godt være det blir brukt på jenter også, men i norrøn mytologi er det ett mannsnavn.
Skrevet
Njord Frikk Ask Mandius Vilje Viljar Ravn Hauk
Er ikke Vilje jentenavn? Anonym poster: 9b333ae8bf1e9d7f18296d29763b2cd0

 

Nei, det er Vilja som er jentenavn ;)

 

Anonym poster: 1a6ea64683fcb917530e37989eaf1561

Skrevet
Njord Frikk Ask Mandius Vilje Viljar Ravn Hauk
Er ikke Vilje jentenavn? Anonym poster: 9b333ae8bf1e9d7f18296d29763b2cd0

 

Nei, det er Vilja som er jentenavn ;)

 

Anonym poster: 1a6ea64683fcb917530e37989eaf1561

 

Du søkte på kvinnenavnet: Vilje

Det er 150 kvinner som har Vilje som første fornavn.

Det er 98 kvinner som har Vilje som eneste fornavn.

 

Du søkte på mannsnavnet: Vilje

Det er 3, 2, 1 eller 0 menn som har Vilje som første fornavn.

 

 

 

Anonym poster: a61c413fb05d32b8f4a9782d8ede26bf

Skrevet

Jeg foreslår Adam som min lille gutt heter. Et vakkert og stødig navn som ikke virker så vanlig (kjenner ingen andre barn som heter det).

Skrevet

Tord kanskje?

 

Anonym poster: 135ebae06b386f615a470037cef31ee4

Skrevet

Arthur,Isak,Albert,Alfred,Henry, Augustus,Einar,Scott,Iben,Edward,Mikkel,Eirik,Snorre,Emrik,Heidar,Herman,Michael,Edwin.

Skrevet

Gutten min heter Roald, hva synes du om det? Jeg liker Kian av dine :)

 

Anonym poster: 8bff8198acdcc4a091d59745b8a97368

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...