granatepla Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Altså klær som dere har brukt en dag, men som ikke er skittne enda. Jeg har ikke noe godt system på disse klærne, så det blir fort bare rot og tilslutt finner jeg ingen av klærne mine ;-) Mannen mener at disse klærne bør tilbake i klesskapet, men de er jo ikke rene og klesskapet er jo for rene klær! Eller? ;-)
Lisjtuppa Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Hos oss er klesskapet for rene klær. Putter du inn ei bukse du har brukt en dag, kan du banne på at hundhår/katthår smitter over på det rene. Vi legger brukte klær på en stol vedsiden av ( hvis det skal brukes en dag til) eller i skittentøys dunken:)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 Jeg har et eget skap i gangen til brukte klær, en hylle til hver i familien. Men kunne godt lagt dem tilbake i skapet om ikke jeg hadde noen annen løsning. Anonym poster: 2e859b844f151a82c9b6d3da90a2d165
It's all about me Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 Ungene har en kurv til dette på badet. Sjekker den og bruker med noen dagers mellomrom slik at ting ikke blir liggende der for lenge. Det jeg selv har brukt og kan bruke en gang til har den perfekte plassen på gulvet foran klesskapet....... Men jakter på et nytt bosted til det.
TPK Skrevet 5. desember 2012 #5 Skrevet 5. desember 2012 (endret) Har en knaggrekke + haug på gulvet ved sengen. Veldig sjelden at jeg vasker et plagg etter 1 dags bruk (unntatt undertøy og sokker selvsagt) Barna har en hylle på badet. Endret 5. desember 2012 av GGI
<3 O&O <3 Skrevet 5. desember 2012 #6 Skrevet 5. desember 2012 Nei. Men det hender ofte at det ligger sammenbrettede rene klær fra ungene i skittenhaugen på vaskerommet.... De "tror" visst at klær som har falt ut av skapet og ned på gulvet har blitt skitne... Mye som faller ut pga at de ikke gidder å legge klærne ordentlig i skapene sine. ARG!!!
mrsrogaland. Skrevet 5. desember 2012 #7 Skrevet 5. desember 2012 Det problemet har jeg også. Ender som regel opp i klesskapet, på gulvet på badet eller på gulvet på soverommet. Hater å ha klær liggende slengt på gulv men har ikke lyst å blande de sammen med rene heller. Får lage et system.. Snart.
granatepla Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2012 Hehe, mange som tenker som meg ser jeg ;-) hos meg havner det enten i gulvet i skyvedørsgarderoben i gangen, oppå vaskemaskina eller generelt på gulvet rundt om i leiligheta. Har sagt det så mange ganger at NÅ skal jeg få meg et system på ting og tang her, men det blir jo aldri ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå