Gå til innhold

Vær så snill....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruk refleks ute nå! Selv i byer med mye lys er det kjempe vanskelig å se fotgjengere som ikke bruker refleks! Barnevogner er heller ikke så synlige uten refleks. Nå er det glatt ute på veiene, og får bare håpe alle bilister kjører forsiktig (noe stadige avisoppslag viser at dem ikke gjør) slik at man rekker å se og stoppe for de som ikke bruker refleks.

 

Vi har ingen å miste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det heldigvis på jakken min,så bruker det hver dag :)

Skrevet

Viktig med refleks, på voksne, barn, barnevogner og hunder! Viktig sak du tar opp Hi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...