Gå til innhold

Vaksine

Anbefalte innlegg

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var så støtende at jeg måtte registrere meg her på forumet for å svare på dette innlegget. Om dere som tar vaksiner, som velger å gi barna vaksiner her i Norge uten at barna skal til områder hvor det virkelig er livsfarlige sykdommer som en kan smittes av, dere er virkelig ikke klar over hva dere gjør med barna deres!! ``Folkesykdommer`` som autisme, kreft, ADHD osv, tenk å frivillig gi gift til barna, høyne sjansene for å få det når de egentlig kunne vært friske? Så mye forskning og historie som viser skadene av vaksinering, den gode økonomiske gevinsten for produsentene osv... Jeg takker for å ha vært så heldig å fått nok informasjon til å kunne redde barnet mitt fra å bli forgiftet. Du skulle kanskje lest mer om hvorfor en ikke bør ta vaksiner?

Skrevet

Dette var så støtende at jeg måtte registrere meg her på forumet for å svare på dette innlegget. Om dere som tar vaksiner, som velger å gi barna vaksiner her i Norge uten at barna skal til områder hvor det virkelig er livsfarlige sykdommer som en kan smittes av, dere er virkelig ikke klar over hva dere gjør med barna deres!! ``Folkesykdommer`` som autisme, kreft, ADHD osv, tenk å frivillig gi gift til barna, høyne sjansene for å få det når de egentlig kunne vært friske? Så mye forskning og historie som viser skadene av vaksinering, den gode økonomiske gevinsten for produsentene osv... Jeg takker for å ha vært så heldig å fått nok informasjon til å kunne redde barnet mitt fra å bli forgiftet. Du skulle kanskje lest mer om hvorfor en ikke bør ta vaksiner?

Oi da..... Så du tror Norge er fritt for sykdommene det vaksineres mot? Hvordan hadde du hatt det med deg selv om barnet ditt fikk noen av sykdommene det vaksineres mot i vaksinasjonsprogrammet?

Jeg er så "gammel" at jeg ikke ble vaksinert mot noen av disse sykdommene så liten, så når jeg var 3 og 4 år fikk jeg både Røde hunder og Meslinger. Og til tross for at jeg var så liten, så husker jeg ennå hvor dårlig jeg var. Ikke om jeg ville hatt på samvittigheten at mine barn skulle oppleve å være så syk.

Jeg velger å vaksinere mine barn fordi jeg ser på risikoen for å få bivirkninger av vaksinen som langt mindre enn risikoen for å bli syk av disse sykdommene og ettervirkningene av de.

Anonymous poster hash: 5c046...55d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...