Hønemor30 Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Det er noe som irriterer i halsen i dag,nyser og det er typiske tegn hos meg. Så jeg trenger super tips nå. Det er verdt forsøket å prøve jage den vekk :-P
Gjest Morn du Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 C-vitaminer, gjerne dobbel dose og 2 ganger per dag. Masse hvile, ingen anstrengelser. Det hjalp i hvert fall på da jeg ville stoppe en begynnende forkjølelse på eldste da hun skulle til syden i høst
Hønemor30 Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2012 Får jeg kjøpt c vitaminer i matbutikken?
Gjest Morn du Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 Det mener jeg du får. Står vel sammen med andre vitaminer. Får håpe du blir kvitt det da, kjedelig å være forkjøla.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #5 Skrevet 5. desember 2012 Lag kruttsterk suppe: 1/2 kylling vann+buljong gulrøtter i staver Ingefær finhakkes 3-4 hvitløksfedd (Eller mer!) finhakkes (Husk å knuse den godt) 1/2-1 løk finhakkes 1/2-1 chilipepper finhakkes Krydder etter smak, urter er veldig sunt og godt sitronsaft. Evnt nudler av god kvalitet Stek løk blankt, og tilsett hvitløk, chili og ingefær. Stek i ca. 10 sekunder til du kjenner duften av hvitløk. Tilsett vann og buljong og gulrøtter. Tilsett kylling mot slutten av koketiden, når gulrøttene er såvidt møre. Tilsett evnt ferdigkokte nudler, og sprut over litt sitron før servering. Ellers er honning og sitron veldig bra. Det er godt å koke opp god eplejuice med rosiner, sitron, honning og stjerneanis. God bedring! Anonym poster: e7721b4ca16a8318d9902a68885f887e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå