Januarmamma31 Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Fikk masse regelemessige rier mandag morgen og de hadde jeg så si hele mandagen. Var hos jordmor på vanlig time og hun sa at jeg var i latensfasen og hun kjente en liten åpning. Vi ble veldig forventningsfulle og fikk beskjed om at nå kom det til å skje:) Mandagskvelden kom og rien dabbet av! Så siden mandagskvelden har jeg hatt ett par rier i døgnet. Varierer i styrke og lengde. Så skuffet når riene dabbet av, da vi var så forventningsfulle. Har termin den 27.des så det blir lenge å gå og vente nå Noen med erfaring rundt dette?
Wollafruen Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Jeg gikk med modningsrier i nesten fire uker, og litt åpning kan man også gå med i ukesvis. ...ikke for å ta fra deg håpet om snarlig fødsel, men prøv å belage deg på at terminen nok er en grei dato å forholde seg til, så ikke ventetida blir lengre enn den trenger å være Når det er sagt så hadde jeg en superrask fødsel når det først startet. En dag før termin, ferdig på 3 timer fra første ordentlige rie, rakk bare 30 min på sykehuset (hadde 5 cm åpning da jeg kom inn, så det var en intens halvtime der!) Lykke til med de siste ukene!
Sli1 Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 Når jeg gikk med nr to fikk jeg kraftige modningsrier i uke 35. Var på sykehuset, hadde to cm åpning og avflatet livmorhals. Fikk reise hjem og de sa at de trodde jegbvar tilbake i løpet av natten.. Modningsriene kom og gikk men ingenting skjedde.. Vannet gikk på termindatoen og fødte dagen etter. Så dessverre, men kan forsatt ta noen uker..
Januarmamma31 Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2012 Tusen takk for svar:) Tror jeg får belagte med på termindato da, så får jeg heller bli positivt overrasket om det skjer noe før. Legger heldigvis ikke så mye merke til det på natten, så jeg sover godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå