Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Hun Mette M har jo vært max uheldig da. Reiser privat til India, uten noe oppstyr. Drar til et litte nøttesykehus for å utføre oppdraget, og møter : En journalist fra Haugesund Avis ! Hva gir du meg. Anonym poster: 1ecaa016c96a403eafa14d77b8d58703
Gjest ronja røverdatter Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Og hadde han journalisten hatt en smule verdighet, så hadde han spart på historien inne i hjertet sitt og fortalt den til barnabarna eller oldebarna en gang i framtiden. Jeg har ikke respekt for slike folk, selv om de er journalister og har som oppgave å selge aviser. Jeg har en slik historie, ikke om Mette Marit, men en annen kjendis som jeg traff på en merkelig måte i en spesiell situasjon en gang. Jeg ville følte meg superråtten om jeg skulle fortelle hans hemmelighet til noen og tjene penger på den.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 Det er jeg helt enig i. Særlig siden MM ga uttrykk for at hun ikke ville dette skulle bli kjent. HI Anonym poster: 1ecaa016c96a403eafa14d77b8d58703
Musemorbr / Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 Synes egentlig journalisten var "snill" som godtok å vente med historien til barna var kommet trygt til norge.
Musemorbr / Skrevet 5. desember 2012 #5 Skrevet 5. desember 2012 Altså... snill til journalist å være. Tenk bare på hva kongelige må igjennom nå for tiden. Spesielt de britiske. Kongelige er fritt vilt og respekt fra media finnes ikke mer.
mandel i grøten Skrevet 5. desember 2012 #6 Skrevet 5. desember 2012 Nå er det vel faktisk sånn at den rollen hun har gjør at hun har visse rammer å bevege seg innenfor, blant annet skal hun holde seg langt unna politiske spørsmål. Man kan være enig eller uenig i hva hun har gjort og i surrogatiproblematikken, men bottomline må uansett være at skal hun være kongelig og heve lønn som sådan, ja så har hun ansvar for å holde seg til reglene. Hennes jobb(og det visste hun da hun takket ja til den) er ikke en 8-4-jobb. Og å bli overrasket over å møte journalister? Det blir like naivt som de som ikke skjønner rekkevidden av utsagn på facebook eller twitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå