Gå til innhold

Herregud, hva er oddsen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun Mette M har jo vært max uheldig da. Reiser privat til India, uten noe oppstyr. Drar til et litte nøttesykehus for å utføre oppdraget, og møter :

En journalist fra Haugesund Avis !

Hva gir du meg.

Anonym poster: 1ecaa016c96a403eafa14d77b8d58703

Videoannonse
Annonse
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Og hadde han journalisten hatt en smule verdighet, så hadde han spart på historien inne i hjertet sitt og fortalt den til barnabarna eller oldebarna en gang i framtiden.

Jeg har ikke respekt for slike folk, selv om de er journalister og har som oppgave å selge aviser. Jeg har en slik historie, ikke om Mette Marit, men en annen kjendis som jeg traff på en merkelig måte i en spesiell situasjon en gang. Jeg ville følte meg superråtten om jeg skulle fortelle hans hemmelighet til noen og tjene penger på den.

Skrevet

Det er jeg helt enig i.

Særlig siden MM ga uttrykk for at hun ikke ville dette skulle bli kjent.

HI

Anonym poster: 1ecaa016c96a403eafa14d77b8d58703

Skrevet

Synes egentlig journalisten var "snill" som godtok å vente med historien til barna var kommet trygt til norge.

Skrevet

Altså... snill til journalist å være. Tenk bare på hva kongelige må igjennom nå for tiden. Spesielt de britiske. Kongelige er fritt vilt og respekt fra media finnes ikke mer.

Skrevet

Nå er det vel faktisk sånn at den rollen hun har gjør at hun har visse rammer å bevege seg innenfor, blant annet skal hun holde seg langt unna politiske spørsmål. Man kan være enig eller uenig i hva hun har gjort og i surrogatiproblematikken, men bottomline må uansett være at skal hun være kongelig og heve lønn som sådan, ja så har hun ansvar for å holde seg til reglene.

Hennes jobb(og det visste hun da hun takket ja til den) er ikke en 8-4-jobb.

Og å bli overrasket over å møte journalister? Det blir like naivt som de som ikke skjønner rekkevidden av utsagn på facebook eller twitter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...