Gå til innhold

Er så trett at øynene vrir seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

men her er det fullt liv i heimen! Nå har lillemor på 6 mnd styrt i ett par timer, og nå er det like før jeg tar henne i vogna for å trille tur! Det er det eneste som hjelper, men vet jeg ikke kan siden jeg har to til som ligger og sover.

Også VET jeg at jeg må opp om bare 5 timer for å følge de to eldste på skole og i barnehage...

Det er så tungt å være gressenke, så jeg beundrer virkelig dem som klarer å være alenemødre! Nå har jeg vært alene i litt over 1 uke, men jeg er helt ødelagt!

Anonym poster: 0bd2cd38da5d1d65be074ad6d903386a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke få hjelp av noen venninner eller familie på dagen, så du kan sove litt? Prøv ihvertfall å sove når babyen sover på dagen :)

Skrevet

Kan du ikke få hjelp av noen venninner eller familie på dagen, så du kan sove litt? Prøv ihvertfall å sove når babyen sover på dagen :)

Jeg kunne gjort det, men jeg er faktisk livredd for å sende henne bort... Jeg vet at jeg stoler på de jeg evt sender henne bort til, men er så redd for å ikke være der itilfelle noe skulle skje.

Også føler jeg meg så mislykket, jeg burde jo klare å ta vare på de barna jeg har uten å trenge hjelp etter bare 1 uke.

Men tusen takk for svar :)

Skrevet

Man skal ikke klare alt alene ;)

Håper du får en god dupp på dagen i morra :)

Skrevet

Samsover dere? Kanskje det hadde hjulpet? Har samsovet med alle mine 3, har aldri hatt problemer på natta! Sover lenge om morgen gjør de også! Nå er det kun minste på 2 som kommer inn i løpet av natta og han sover til halv 9 om han får lov;)

Tror mine sover bedre fordi det er varmere og tryggere mellom mamma og pappa!:-)

Bare et tips, skjønner at det ikke funker på alle altså!:)

Anonym poster: 7a72d52b51cdf2afca4b44d01fc07b20

Skrevet

Samsover dere? Kanskje det hadde hjulpet? Har samsovet med alle mine 3, har aldri hatt problemer på natta! Sover lenge om morgen gjør de også! Nå er det kun minste på 2 som kommer inn i løpet av natta og han sover til halv 9 om han får lov;)

Tror mine sover bedre fordi det er varmere og tryggere mellom mamma og pappa!:-)

Bare et tips, skjønner at det ikke funker på alle altså! :)

Vi samsover ja. Om hun ligger i vognbag eller ega seng sover hun ihvetfall ikke. Ofte må jeg sitte med henne hengende på skuldra for at hun skal sove, det er siste utvei. Hun våkner ofte hver eneste time ila natten, men hun har ikke noe behov for mat. Hun må bare se at vi er her, tror jeg. Er så slitsomt, og jeg aner ikke hva mer jeg kan prøve :(

HI

Skrevet

Bare et tips, skjønner at det ikke funker på alle altså! :)

Vi samsover ja. Om hun ligger i vognbag eller ega seng sover hun ihvetfall ikke. Ofte må jeg sitte med henne hengende på skuldra for at hun skal sove, det er siste utvei. Hun våkner ofte hver eneste time ila natten, men hun har ikke noe behov for mat. Hun må bare se at vi er her, tror jeg. Er så slitsomt, og jeg aner ikke hva mer jeg kan prøve :(

HI

Jeg forstår heller ikke hvordan folk klarer seg alene.. Men de har jo ikke noe valg. Jeg syns forøvrig du er helt utrolig som har tre! Jeg har to, og han på 6 mndr våkner hver time (siden han var 2-3 mndr), og jeg har bedt mannen avlyse julebordet sitt...

Skrevet

Bare et tips, skjønner at det ikke funker på alle altså! smile.png

Vi samsover ja. Om hun ligger i vognbag eller ega seng sover hun ihvetfall ikke. Ofte må jeg sitte med henne hengende på skuldra for at hun skal sove, det er siste utvei. Hun våkner ofte hver eneste time ila natten, men hun har ikke noe behov for mat. Hun må bare se at vi er her, tror jeg. Er så slitsomt, og jeg aner ikke hva mer jeg kan prøve sad.png

HI

Jeg forstår heller ikke hvordan folk klarer seg alene.. Men de har jo ikke noe valg. Jeg syns forøvrig du er helt utrolig som har tre! Jeg har to, og han på 6 mndr våkner hver time (siden han var 2-3 mndr), og jeg har bedt mannen avlyse julebordet sitt...

Er vel bare å bite tenna sammen, og komme seg gjennom dagen på en eller annen måte! Off, her har vi også hatt det gående hver time siden hun var ett par mnd gammel. Ingenting er værre en avbrutt søvn i flere måneder! Når sambo kommer hjem, da skal jeg legge meg på gjesterommet og ha ei hel natt uavbrutt søvn!!! :D

Skrevet

HVis du ikke vil sende bort barnet - kan det være noen hos deg med det mens du får deg et par timers søvn eller vil ikke det funke?

Uansett er det kanskje deilig å bare slappe av i sengen med en god bok eller pcen på fanget. Etterpå kan du ta deg en lang dusj og ha et lite hjemmespa på badet for å få litt avslapning og tid til deg selv.

En liten pause fra gressenkeelivet vil kanskje gi deg en motivasjon til å stå løpet ut?

Anonym poster: 1e68e2d9164de8be0102e72d1ae0674b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...