Gå til innhold

Meget lite julegavebudsjett i år, tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke hjemmelagede kaker, ei heller håndarbeid da jeg enda er på barneskolestadiet hva håndverk gjelder :)

De nærmeste får kunstkalender og innrammede bilder av barna + litt vin og konfekt.

Skal ellers kjøpe til typiske familiemedlemmer som onkler og tanter, og noen søskenbarn mellom 13 og 22.

Anonym poster: a13157a774561be0b960a9325a3f35e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med barna dine?

Anonym poster: eca17066e0a248ea81000c465b820bb5

Skrevet

Hva med å be dem på en hyggelig kveld med middag hos deg? Hvis du ikke har for vane å ha dem på middag ofte likevel, da... ;-)

Skrevet

Jeg skal kjøpe julekaffe/te, julegodt, lys og servietter til mine besteforeldre. Du finner mye billig og fint på søstrene grene om du har butikken i nærheten.

Anonym poster: a25ddef2c0feca9f1f22ad3667b63283

Skrevet

www.iherb.com F.eks gourmetsjokolader til 1 dollar osv :)

Anonym poster: ecf1883bc8771060e822012c7763528e

Skrevet

Lag gavekort på opplevelser. Middag hos deg, tur i skogen, barnevakt hvis de har barn, kinogavekort

Skrevet

Meld deg inn i bokklubben og få 1000 kr i gavekort. Masse fint å kjøpe på bokklubben.no,

Skrevet

Barnet mitt får fine julegaver, det er prioritert! Hun er også så liten (2 år) at hun ser ikke på prisen, bare det er noe morsomt å leke med pakket inn i fint papir :)

Anonym poster: a13157a774561be0b960a9325a3f35e0

Skrevet

Kommer jo an på hvor lavt budsjett, men f.eks. Åhlens har mange fine småting som lysestaker, nisser, godis, julekuler o.l. som kan egne seg som små julegaver. Godteri (f.eks. melkehjerter eller julekuler), julekaffe, julete, tekopp+klype er også fine gaver uten å koste skjorta. Stæsj fra glitter til jenter på 13-14-15+ er fint og, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...