IceNose Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 ..mot deg etter at du fortalte at du var gravid? Min sjef har ikke spurt en gang siden uke 12 om hvordan jeg har det eller om noe er tungt etc..Jeg er nå i uke 24.. Jeg jobber som servitør og har nå vært sykmeldt fullt i litt over en måned pga null tilrettelegging..Det mangler 1-2 personer hver eneste dag og man må da løpe for 2-3 pers..Og det funker ikke.. Jeg skal prøve meg med 50 prosent i midten av desember men har ikke kjempelyst..Jeg vet at han ikke har ordnet så det er nok folk der alikvel...S Etter sist legetime ringte jeg han og fortalte om at jeg skulle prøve jobbe litt etterhvert..men han kunne ikke snakke med meg fordi han kjørte bil.. "Hold meg oppdatert!God bedring og lykke til" Irriterer meg over at han sier det..Jeg rakk ikke si at jeg begynte å få smerter i korsryggen en gang..Og god bedring?Jeg finnes ikke dårlig, formen er super ellers Er det flere som har det sånn?
Gjest Leaf Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 Nei har en flott sjef. Hver gang vi snakkes spør hun alltid hvordan det går, at jeg må ta det med ro, og når jeg kommer tilbake må jeg huske å la andre ta det tunge arbeidet Jobber som sykepleier og er 50 % sykemeldt grunnet bekkenplager.
Puppemamma Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 Høres ut som en kjip kar! Men kjære deg, ta vare på deg selv og helsa di - det er ikke vits i å ofre livet for en jobb. Hvis ikke sjefen din innser at det er lurt å tilrettelegge litt om du trenger det får han ta "regninga" når du blir sykemeldt - og stille opp selv eller få tak i vikarer. Ikke tenk så mye på jobben - tenk på deg selv! Mange som sliter med bekkenløsning i MANGE år etter graviditet nettopp fordi de presser seg for hardt når det står på som værst - snakket med ei på 50 som hadde sliti med det i 30 år når jeg hadde bekkenløsning sist. Ta vare på deg selv
IceNose Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2012 Heldig som har en god sjef Jeg får ikke noe tilbake.Han har heller ikke svart meg på melding jeg har sendt han heller..Han er ikke flink.. Og det som er, er at han stiller ikke opp selv..er meget sjelden han er på jobb.Han får full lønn for å sitte hjemme.. Men tenker på meg selv og ikke minst lillegutt i magen Det er derfor det har blitt 100% sjukmelding Jeg tror nesten at den blir forlenget denne gangen også. Jeg orker ikke og gidder ikke løpe rundt som en annen idiot fordi han ikke gidder sette inn nok folk.. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå