Februargullet2013 Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Når det holder på,klarer jeg så vidt og gå,er ikke vert noe blødinger, og ikke noe galt med babyen han kjenner jeg en del,han sparker og beveger seg,men det jeg føler meg redd for er det er så vondt når det holder på,men er kanskje ikke noe og bry seg om? han har snudd seg riktig vei,så han ligger med hode ned,er førstegangfødtende og mye urolig,men glad at gutten min har det bra. er i uke 32 om 2 dager, har ikke hatt sånne smerter før i svangerskapet og må mye mer på do og bæsje enn tidligere,unnskyld for det siste,men hvis det kan hjelpe noen mer og som kanskje vet hva det er og som har erfaring
Catlady Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Kynnere ?? Får sånne jeg og.. Noen er ikke så vonde,strammer seg litt på en måte om du skjønner hva jeg mener. Men noen kommer plutselig og gjør vondt som et elektrisk støt, og jeg blir stående røket sammen til det går over.. Det kommer også gjerne mer kynnere på meg om jeg er i mye aktivitet etter å ha sittet lenge.
Februargullet2013 Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2012 Ja kanskje det kynnere, høres nesten sånn ut,det er vel vanlig så sent:)
Catlady Skrevet 4. desember 2012 #6 Skrevet 4. desember 2012 Ja kanskje det kynnere, høres nesten sånn ut,det er vel vanlig så sent:) Tror det er ganske vanlig ja. Mine har bare blitt verre de siste ukene,bare såvidt litt lengre på vei enn deg 33 +
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå