Gå til innhold

Da har jeg sendt ut julekortene, men.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så sitter jeg her da og lurer på om jeg har skrevet teite ting, eller om e vil syns det er teit et jeg har skrevet.

Ekkel og unødvendig følelse. Bort med deg.

 

Andre som har det slik?

 

Anonym poster: 91c04f8280afce4fd28060b6586d0fcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffja... Tenker fortsatt på det teite jeg skrev i kortet til min bror og svigerinne da de fikk sitt første barn for tre år siden...

 

Bare destruktive tanker vet du... Prøver å jage de bort. :-)

 

Anonym poster: 97435392057dfc1dbb041449c114bead

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...