Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Så sitter jeg her da og lurer på om jeg har skrevet teite ting, eller om e vil syns det er teit et jeg har skrevet. Ekkel og unødvendig følelse. Bort med deg. Andre som har det slik? Anonym poster: 91c04f8280afce4fd28060b6586d0fcc
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Huffja... Tenker fortsatt på det teite jeg skrev i kortet til min bror og svigerinne da de fikk sitt første barn for tre år siden... Bare destruktive tanker vet du... Prøver å jage de bort. :-) Anonym poster: 97435392057dfc1dbb041449c114bead
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå