Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Jeg vil bare få takke dere for alt dere gjør for meg. Dere støtter meg når jeg er bekymret, dere gir meg gode råd når jeg er usikker, dere gleder meg når jeg er trist og innimellom gjør dere meg litt provosert og forbannet Derfor ønsker jeg å takke dere, hver enkelt jeg har hatt en diskusjon med. Jeg kjenner ingen av dere personlig, men føler at mange av dere er i livet mitt allikevel. Nevner ingen nick, fordi dere er alle like betydningsfulle i mine øyne. Takk for at dere alltid er der for meg Hilsen meg som for en gangs skyld skal være anonym! Anonym poster: e7c93858ff545379d5689c87fae4af42
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Tusen takk, det var hyggelig på en tirsdagskveld
stearin Skrevet 4. desember 2012 #5 Skrevet 4. desember 2012 Veldig fint sagt Kunne sagt det samme selv. Har opplevd å få bøttevis med støtte, godord, råd, tips, erfaringer osv. Herlige folk her inne, det varmer titt og ofte hjertet Særlig i den pappa-tråden jeg la ut en stund siden. Hadde ærlig talt aldri trodd å møte på så mye positivitet og støtte som jeg gjorde. Er fortsatt målløs av responsen
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 4. desember 2012 #6 Skrevet 4. desember 2012 Det var fint sagt, og kunne gjerne vært skrevet av meg selv også...har tenkt på det samme selv i det siste! Er det juleånden som har gjort sitt inntog?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #7 Skrevet 4. desember 2012 Det var fint sagt, og kunne gjerne vært skrevet av meg selv også...har tenkt på det samme selv i det siste! Er det juleånden som har gjort sitt inntog? Hehe, mulig det er julen som har skylden Anonym poster: e7c93858ff545379d5689c87fae4af42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå