Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Til mann/samboer? Her er dagene bare barn, henting, jobb, trening. Så sitter han på dataen resten av kvelden, eller jeg sitter der. Vi har begge fleksible jobber, så tidsklemma er ikke så kritisk for oss. Vi har ca aldri sex, og jeg er drittlei!!! Hva er ditt beste stalltips for et godt forhold? Snart pakker jeg kofferten og drar, hadde det ikke vært for mine gode små gull! Anonym poster: 39d1f64db12f889f5d94e763de1f1c95
Isola&Lille+julegave Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Kast ut dataen og tv'en. Begyn å spill Ludo isteden Kvalitetstid!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Kommunikasjon!!!! Sett av en kveld til dere og pleiing av forholdet. Legg vekk data og smarttelefoner, se en god film eller spill et brettspill, lag litt snacks, bad sammen osv.. Gjør noe avslappende sammen. Anonym poster: d14dbeb7194a5ce5fb3d345848b6ccee
Jettanicole Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Sett av tid på kvelden for å pleie kjærligheten.
Vossafår Skrevet 4. desember 2012 #5 Skrevet 4. desember 2012 Av med tv, tlf og data. Frem med vin og brettspill Massasjeolje og nytt undertøy ;-) Få kommunikasjonen opp og frem. Inn med vaskehjelp!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #6 Skrevet 4. desember 2012 Takk dere to, det synes jeg høres superkoselig ut!! det skal jeg gjøre, kanskje kjøpe inn litt ost og kjeks og drikke litt vin! Det er noe drit disse datamaskinene, vi sitter jo enten på den, eller på tlf! HI Anonym poster: 39d1f64db12f889f5d94e763de1f1c95
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #7 Skrevet 4. desember 2012 -Kommunikasjon -Lei barnevakt for å få litt spenning i forholdet -Dra på turer i skog og mark -Spis måltidene sammen, kanskje det kan være en idé å spise kvelds etter barna har lagt seg? -Dra på date -Også må jeg si som de andre- legg vekk pc, tv, mobiler og ha en kveld kun dere to alene!! - Her stoler vi også på hverandre, og vi lar hverandre ha privatliv. - Vi lar også hverandre dra ut å kose seg med venner, og har en fast kveld hver uke hvor vi SKAL ut av huset Anonym poster: 779a17533cccc6b6ea5d0e0dac6b8f70
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #8 Skrevet 4. desember 2012 Takk alle, supre tips! Men tror dere det blir litt " kleint" å skulle være så plutselig romantisk plutselig, når vi ikke er det til vanlig? Har såå lyst på sommerfugler i magen igjen, og det å skikkelig ha lyst på en mann!! Tenker overhodet ikke å gjøre noe nei, men jeg drømmer! ;-) HI Anonym poster: 39d1f64db12f889f5d94e763de1f1c95
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #9 Skrevet 4. desember 2012 Vi har snakket om det flere ganger, at det er dumt hvordan teknologien tar over familietiden. Vi har fire barn og de to eldste har jo også både smarttelefon og egen pc, så vi kan faktisk sitte fire stykker i samme stue og se på hver vår skjerm, ikke særlig til kvalitetstid akkurat... Så vi har bestemt oss for å begrense oss litt alle sammen, gjøre noe sammen også innimellom. Trenger ikke bli kleint og klisseromantisk, men bare det å se samme film på tv, spille litt scrabble e.l. istedenfor å se på hver sin skjerm. Ha det litt hyggelig sammen rett og slett. Snakk om det, bli enige om hvordan dere vil at familietiden skal være. Helt greit å spille, sitte med pc e.l. men kanskje ikke hver dag, hele tiden... Anonym poster: cd747dbf214a0f6ee713bbd801083a6d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #10 Skrevet 4. desember 2012 Nei det er jo ikke noe kvalitetstid med hver sin skjerm. Jeg har prøvd å begrense datatiden mens barna er oppe, men han sniker seg alltid til datatid. Det er slik at han skal "bare sjekke noe", eller han går på toalettet med telefonen og surfer der. Han forstår virkelig ikke hvordan dette kan ødelegge. Hvor lenge lar dere mannen deres sitte på data om kveldene? HI Anonym poster: 39d1f64db12f889f5d94e763de1f1c95
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #11 Skrevet 4. desember 2012 Nei det er jo ikke noe kvalitetstid med hver sin skjerm. Jeg har prøvd å begrense datatiden mens barna er oppe, men han sniker seg alltid til datatid. Det er slik at han skal "bare sjekke noe", eller han går på toalettet med telefonen og surfer der. Han forstår virkelig ikke hvordan dette kan ødelegge. Hvor lenge lar dere mannen deres sitte på data om kveldene? HI Anonym poster: 39d1f64db12f889f5d94e763de1f1c95 Jeg setter ikke regler for mannen min, jeg er ikke mammaen hans så dette må han styre selv altså. Her i huset er han mye mindre på data enn meg, er heller sånn at han ser på tv mens jeg sitter på pc Men vi tar begge initiativ til andre ting, starte en samtale, spørre om vi skal se en film, spille et brettspill e.l. Som regel blir den andre med... Anonym poster: cd747dbf214a0f6ee713bbd801083a6d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #12 Skrevet 4. desember 2012 Nei det er jo ikke noe kvalitetstid med hver sin skjerm. Jeg har prøvd å begrense datatiden mens barna er oppe, men han sniker seg alltid til datatid. Det er slik at han skal "bare sjekke noe", eller han går på toalettet med telefonen og surfer der. Han forstår virkelig ikke hvordan dette kan ødelegge. Hvor lenge lar dere mannen deres sitte på data om kveldene? HI Anonym poster: 39d1f64db12f889f5d94e763de1f1c95 Jeg setter ikke regler for mannen min, jeg er ikke mammaen hans så dette må han styre selv altså. Her i huset er han mye mindre på data enn meg, er heller sånn at han ser på tv mens jeg sitter på pc Men vi tar begge initiativ til andre ting, starte en samtale, spørre om vi skal se en film, spille et brettspill e.l. Som regel blir den andre med... Anonym poster: cd747dbf214a0f6ee713bbd801083a6d hehe, nei mente det ikke sånn at man bestemmer nei :-) men, det er jo supert at begge tar iniativ til det! ååh, jeg savner noe slikt kjenner jeg!! Anonym poster: 39d1f64db12f889f5d94e763de1f1c95
what a drittkjerring Skrevet 4. desember 2012 #13 Skrevet 4. desember 2012 Send ham en dirty melding på facer'n så kanskje han titter forventningsfullt opp på deg? Er da en begynnelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå