Gå til innhold

Har du noengang vekket mannen din for sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan reagerte han i så fall?

Jeg har prøvd det på min mann noen ganger, men han blir driiiiit sur. (og det blir ikke noe sex, for og si det sånn)

Jeg hadde ikke hatt noe i mot å bli vekket sånn, men det har aldri skjedd..

Anonym poster: 8b25177dab284be8b3a81301ed3a7196

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja da :P det har jeg gjort, men som oftest er det jeg som blir vekket mens jeg sover så godt & søt hehe

Skrevet

På noen av bursdagene hans. Han elsker det. Kunne ønsket at jeg gjorde det oftere. Jeg derimot blir dritsur. Når jeg sover så sover jeg. Og jeg får ikke sove igjen etterpå.

Anonym poster: f12ab441e3af0e33210da0ff4d466013

Skrevet

Flere ganger, men det har også skjedd flere ganger at jeg har begynt å "kose" med han i søvne.

Han jobber mye ettermiddagsskift og er ikke i seng før 12, og da pleier han som regel å vekke meg for å ha sex

Anonym poster: 4c26ce1609665c0cf3928fc3b938ce46

Skrevet

Ja:) Han blir bare glad :)

Skrevet

Ja mange ganger. Han er med på moroa han ;)

Skrevet

Oftest ble han dritsur. En gang fikk jeg full pott og mer enn det. Da ble han så kåt at det ble for mye for meg. Jeg ville mest bare erte litt, men han ble dritkåt av det og ble så utrolig grådig.

Anonym poster: 378e542c212c4aaf3e08691e268fe9ff

Skrevet

Stadig vekk :) når han har hatt nattevakt og sover utover formiddagen så pleier jeg først å dusje og så krype naken inntil han, mer trengs ikke og det er en sikker vinner! ;)

Skrevet

Jupp, flere ganger... ikke fått noen klager ennå for å si det slik :-D

Anonym poster: 2f046dc73bb0390461665f8c7e71cd02

Skrevet

Ja, har vekt han noen ganger ja. Må en sugejobb til først, for bråvåkner han så vet jeg at han blir dritsur og det ikke blir sex. Så forrsiktig vekking.

Anonym poster: 27b66ff5345436a9ca22806176326d73

Skrevet

Nei, men det er hans største drøm at jeg gjør det.. :P

Søvnen her er hellig, så det blir ikke sex midt på natta eller tidlig på morgnen, så får aldri gjort det.

Anonym poster: 4f72201a9117baee3d9feac249ead8c5

Skrevet

Ja flere ganger:) Spesielt nå som vi prøver å få barn:) Vi jobber svært forskjellig, jeg dag , han kveld.. Dermed sees vi bare i sengen i perioder. Nå skal eggløsningen være rett rundt svingen, slik at jeg tenkte vekke han i natt for å ha sex.. håpe at det klaffer for oss snart:) Litt sleipt å utnytte han sånn, men alt i alt vin vin situasjoN:)

Anonym poster: 628a5f0eeb2d5667b34e4331cbef5cc2

Skrevet

Ja det har jeg..

Ene gangen våknet han å var klar som ett egg,den andre gangen snudde han seg vekk i søvne faktisk :o

Men som han sa dagen etterpå så var det absolutt ikke bevisst,han var så utrolig trøtt og sliten.

Men har fått klar beskjed her om at det er fritt frem å vekke han så mye jeg vil om natten for sex :D

Skrevet

Mange ganger. Han tør ikke derimot og gjøre det til meg.

Kan bli litt gretten av og bli vekt så han vet aldri hvilken reaksjon han får om han gjør det:P

Skrevet

Ja, og da får jeg det som jeg vil. Når han vekker meg blir han som regel avvist i halvsøvne dessverre, jeg sover så godt...

Skrevet

Oh yes. Lenge siden nå, må kanskje gjøres snart...

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Tidt og ofte, og han elsker det :) Er en stund siden nå da men.

Skrevet

Jepp mange ganger ;) han blir happy happy og er med med en gang! Lenge siden nå når jeg tenker meg om!

Skrevet

Hvordan gjør dere det? :P *Trenger inspirasjon*

Anonym poster: 35a3577d8d877aeb8046314ea64cfa39

Skrevet

Jepp, maange ganger :D Det blir veldig godt tatt imot, og han bare elsker det. Kan vekke han når som helst, og han blir somregel like glad.

Hender også at han vekker meg. Noen ganger blir jeg med, mens andre ganger er jeg så trett at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.Får dårlig samvittighet, så da får han somregel noe godt tilbake ved en senere anledning ;)

Anonym poster: 16e6c039045bd55b92e29255032e40cb

Skrevet

Hvordan gjør dere det? :P *Trenger inspirasjon*

Anonym poster: 35a3577d8d877aeb8046314ea64cfa39

- Noen ganger begynner jeg å kysse på han

- Noen ganger startet jeg med suging

- En gang har han våknet av at jeg selv fikk orgasme

- Begynner å beføle han

Tja, det er vel det...

Får hive meg med på denne, er ikke så veldig kreativ

Anonym poster: 16e6c039045bd55b92e29255032e40cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...