Studine mevik Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Jeg synes ikke jeg gjør annet enn å lese til eksamen, være på jobb eller gjøre husarbeid i det siste, så nå tar jeg meg en velfortjent pause og forer på med sjokolade. Jeg tester ut sjokolade og kaffe dietten og den funker veldig bra hvis man ønsker å gå opp i vekt. Nå nærmer det seg jul og da er det vel ikk elenge før jeg blir hekta på klementiner og da blir brått sjokoladen glemt frem til julaften. Gleder meg til neste fredag kl 13 for da er jeg ferdig med de eksamener jeg skal ha i høst
Gjest cunning stunts Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 En utmerket diett. Jeg er nå så sliten at jeg ikke har lyst på sjokolade engang, stod foran både bakehyllene og godterihyllene på Rema nå og tenkte jeg hadde fortjent noe godt, men fant ikke en eneste ting som frista. At klementiner kansellerer sjokkis har jeg aldri tenkt over, men verd å prøve.
Studine mevik Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2012 det går gjerne noen kilo klementiner i uka når jeg setter igang så tror rett og slett at magen er full og ikke orker sjokolade som gjør at sjokolade utgår for min del. Fordelen er jo at jeg kan spise mange klementiner og likevel få i meg færre kcal enn jeg gjør av sjokkis på en dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå