Gå til innhold

Har du noen irriterende episoder fra jobb? Rare folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom med små eller store ting er du snill. Trenger å høre om andre som har folk på jobb som er irriterendeeeee.

Jeg jobber som regnskapsmedarbeider og må dessverre jobbe med ei eldre dame som holder på å drive meg fra vettet til tider med kjempesmå ting som til sammen blir mye mas. Eksempel:

- hysterisk redd for at alt som kommer på mail skal bli borte. Får vi fakturaer på mail trippelsjekker hun at vi har skrivd de ut. Og hun skriver de for sikkerhets skyld ut selv uansett slik at vi har flere versjoner.

- underskrifter på avstemminger må stå midt på siden og til HØYRE. Litt langt opp på arket(helst midt på siden på regnearket) Nåde deg om du skal ha dristet deg til å skrive under papiret nederst på arket.

- hvis vi skal ha tak i fakturakopier må vi RINGE leverandørene. Ikke bra om vi skal bruke denne styggedommen som er e-post. Nei, samme om det går raskere med e-post. Telefon er tryggest!

Har mange slike eksempel, men er redd folk skal sovne av å lese det.

Fyr løs de som har noen ting jeg kan få le litt av ;)

Anonym poster: bd26b9dcf1902d477d0761fb46b9b4c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne kjerringer finnes på enhver arbeidsplass...De tror verden går under hvis man ikke gjør det AKKURAT slik man har gjort det i alle år... STØNN! :)

Anonym poster: 169267fdec6cbfa973cebe286c9760a0

Skrevet

Jobber med ei som tror at det hun gjør og tror er lov. Selv om det er helt merkelig.

Feks så vil hun vaske den sengeliggende pasienten nedentil først.. Istede for ansiktet som er den vanlige prosedyren.. Så da må man jo bytte vann og klut. Hjelper ikke si ifra heller. Da begynner hun bare å diskutere osv. Hun tar av pasientene alt av tøy før hun vasker, istede for å ta litt og litt og dekke til. Hun gjør liksom alt så tungvindt.