Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Jeg synst mannen min er så frekk med meg jeg føler meg ikke fin eller god nok for han. Men han sier han elsker meg over alt. Men jeg klarer ikke helt og stole på han pga att han sie ting til meg. Jeg er noen kg tyngre enn jeg ønsker. Og jeg glemmer aldri ting han sier for 2 år siden når jeg var gravid dusjet vi i lag. Og når jeg sto og tørket meg, sier han "jeg såg noe stygt, leggen din er blitt stor jeg låg og grein heile den natten menst han låg ved siden av og sov godt. Nå er jeg gravid igjen.... Og han har ei jakke som jeg elsker og ha på meg her heime. Og stjele gjerne ull genseren Hannes når vi er ute og går tur med ungene i 10-. Så i dag sier han att "du er så stor du må bruke manneklær" jeg har ALDRI trudd att ord kunne såre så jævlig !!! Han sier i ettertid att han sa det på tull. Men den der klarer eg ikke og tilgi Anonym poster: b569c1f6a70107d372b31df9cc5be7fc
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Hormoner Kanskje er du såpass nærtagende og hårsår bestandig, og kanskje har du så lav selvfølelse og dårlig selvtillit at du ikke takler sånt, men for meg hadde det ikke vært verdens undergang. Da jeg var gravid var jeg virkelig så stor at jeg trengte manneklær, gikk i mannens allværsjakker og fleecejakker, for damemodeller med innsvingt liv passer ikke på en gravid kvinne. Jeg var diger som en hval, men jeg kunne godt spøke om det jeg altså. Anonym poster: 3258350051301f42e173d37419162f80
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Hadde nok blitt fornærma jeg også, og hadde nok sørget for at han aldri sa noe slikt til meg igjen... Men er du langt på vei, slik at du har stor mage? Kanskje det var derfor han sa det, og ikke fordi han synes du er tykk? Husk at de fleste menn liker damer med former Anonym poster: 4773cca28a6745331b302cc88e20827d
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Jeg passer ingen av mine egne klær lengre, så nå må jeg bruke sambos ytterjakke for at jeg skal få att glidelåsen rundt magen! Ha troen på deg selv, husk at det er en grunn til at han er sammen med akkurat DEG! Jeg ville nok ikke tatt meg så nær av det, jeg blir ofte kalt for "tjukka" av både mannen og annen familie. Jeg bryr meg ikke stort om det. Jeg blir faktisk heller fornærma når sambo sier at jeg er lita :/
min<3 Skrevet 4. desember 2012 #5 Skrevet 4. desember 2012 God blanding av hormoner og en mann med minus i anntenner.
Cat_Woman Skrevet 4. desember 2012 #7 Skrevet 4. desember 2012 Det kommer vel an på hvordan disse tingene blir sagt, men i utgangspunktet syns jeg det høres ut som mannen din prøver å ha litt humor, og at du overreagerer. Mannen min lo masse av mine hovne føtter, utovernavle, gåsegange og magen som var i veien da jeg var gravid, men jeg var jo med på det da Har du fortalt ham at du blir såret?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #8 Skrevet 4. desember 2012 Han vet jeg er sint, har ikke pratet med han nesten i kveld. Jeg er ikke mer enn 20 uker på veg. Så har ikke sååå stor mage enda. Han vet att jeg hater og bli nedhakka pga vekta siden min mor har mobbet meg siden jeg var liten. Og når han sier slike ting bringer det vonde minne tilbake Anonym poster: b569c1f6a70107d372b31df9cc5be7fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå