LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Nå har vi jo fastslått dette med julekuker og hvordan de arter seg, men da lurer jeg på en ting til; _Intim_nissemor? Er det fordi du er ekstra intim med nissefar i høytiden, eller henspeiler det på "nissemora" di? Eller er det kanskje noe man benytter til intimpleie? - Sånn egentlig ser jeg for meg en dorullnissemor, jeg da, uten at jeg helt vet hvorfor. Men de er visstnok ikke tillatt nå i disse dager av hygieniske årsaker, så da lurer jeg altså da.
Gjest jule-Juliea Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Eller er det fordi du støtter musember og er stolt av det? Og siden du ikke kan vise "den" til alle så hinter du litt??
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2012 Eller er det fordi du støtter musember og er stolt av det? Og siden du ikke kan vise "den" til alle så hinter du litt?? Ja, er man kanskje ekstra skjeggete?
Gjest jule-Juliea Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Eller er det fordi du støtter musember og er stolt av det? Og siden du ikke kan vise "den" til alle så hinter du litt?? Ja, er man kanskje ekstra skjeggete? Lurer litt på det ja
Gjest cunning stunts Skrevet 4. desember 2012 #5 Skrevet 4. desember 2012 Vel, si det - jeg har hatt nicket så lenge at jeg knapt husker, men tror det var en sen fest med mye rødvin som lagde syke fnisetanker omkring nissenes gjøren og laden utover den prektige julen...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2012 Vel, si det - jeg har hatt nicket så lenge at jeg knapt husker, men tror det var en sen fest med mye rødvin som lagde syke fnisetanker omkring nissenes gjøren og laden utover den prektige julen... Fylla har skylda, altså?
Gjest cunning stunts Skrevet 4. desember 2012 #7 Skrevet 4. desember 2012 Vel, si det - jeg har hatt nicket så lenge at jeg knapt husker, men tror det var en sen fest med mye rødvin som lagde syke fnisetanker omkring nissenes gjøren og laden utover den prektige julen... Fylla har skylda, altså? Om ikke skylda så det kreative ansvaret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå